2023年4月26日星期三

蒜味香腸拚蟹鉗 + 紅燒鮑汁唐心鮑拚旺菜 ( 26-APR-2023 )




食剩幾棵   今晚食埋去喇   反正今晚食唔落飯   食菜都好   哈哈


里奧大人同事煲咗蓮藕章魚湯   好耐無飲呢啲湯喇   真材實料好味道


( 26-APR-2023  WED )

好多時一覺瞓天光   就會 7 點唔夠就起身   定係年紀大真係瞓得越來越少呀   哈哈哈哈 ~

早餐食香濃黑芝麻瑞士卷   懶係健康嘢咁 ~


家姐今朝話凍咗   但其實有啲啲陽光㗎   我仲諗住會熱   但出街真係凍過落雨嘅時候呢 ~

菇場忙咗陣又 Hea 過   好在時間都過得好快   哈哈 ~

Lunch Time 周圍行下   之後再買雞翼酸辣米線番菇場佞 ~ 

我要酸辣   但一食落口係麻辣   好在我都 OK   唔係就慘了


唔忙喇   又做下自己嘢啦 ~

放工即走   今晚只係焗嘢同淥菜   所以好簡單 ~

是日晚餐 - 蒜味香腸拚蟹鉗 + 紅燒鮑汁唐心鮑拚旺菜

蒜味香腸拚蟹鉗 - 真係諗唔到煮咩   但又唔想食手撕雞   所以就清埋呢兩樣嘢喇 ~

紅燒鮑汁唐心鮑拚旺菜 - 我鍾意啲鮑汁   加埋菜一齊食真係好正㗎 ~

洗埋碗就抖下   之後同里奧大人做運動   今晚又做咗半個鐘   對一個懶人講真係算唔錯㗎喇 ~

里奧大人早番所以已經開機洗衫   我又做少一樣嘢   實在太好 ~

沖埋涼就休息   依家會睇 ASTRO   我想睇佢哋開心嘅一面   仍都要知道要接受現實   用另一個方法紀念 Binnie ~

今晚又係 11 點前瞓   但又睇到新資訊   所以同阿花又傾到 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言