2023年4月17日星期一

蠔油燜冬菇雞膇 + 銀絲旺 ( 17-APR-2023 )




( 17-APR-2023  MON )

感恩瞓得都唔錯   不過個人都仲係有啲攰咁呢 ~

早餐食甜餐包夾笑牛牌芝士   咁樣食好似無咩芝士味   定係依家淡咗呢 ?!   細細個食四方粒嘅好濃味㗎喎 ~


菇場忙   因為用另一個 Excel File 做 Report   咁都搞咗成個鐘   真係人都顛 ~

之後又到怪叫我開幾張 D/N   但個新 System 又麻煩   加呢樣加個樣   佢講嘢又一舊舊   明明話 30/6 又無啦啦話 1/7   之後明明話 Print 又話唔駛 Print   真係講到我火都嚟   最後我再重覆講多次係咪應該咁咁咁   佢都話自己心急講嘢好亂 ~

咁又要入好多 Code   佢叫我求其入之後佢改   我死都唔制啦   我話反正妳要改   做咩唔搵阿虫開新公司 Code ?!   一陣又好話我入錯   所以我點都等埋佢有新 Code 先做 ~

本來 Lunch Time 唔出去行   但今朝比個 Report 同 Excel 搞到我心浮氣燥   差啲要食靜心呀   所以都係出去抖下氣 ~

行咗半個鐘就買炒麵番菇場食   今日無咩胃口咁   差唔多 12 點 45 分先食 ~


終於入哂幾張 D/N   真係發神經   用咗個幾鐘先搞掂   點知阿怪又話用新 Code   真係忍唔住發火話佢   我入哂先話轉新 Code 即係等如要再入過啦   所以都話搞掂哂先好入新 System 囉   真係唔係話改就改   好多 Step 要再做過㗎煩 ~

又搞到差唔多 4 點   終於搞掂可以抖下 ~

放工即走   番到屋企都只係翻熱同淥菜   所以好簡單 ~

夜晚 6 點   Berry 自己入房瞓   哈哈


是日懶餐 - 蠔油燜冬菇雞膇 + 銀絲旺

蠔油燜冬菇雞膇 - 家姐之前比咗包天白花厚菇   所以都煮嚟食喇   真係好有菇味   呢幾年口味突然改哂   好鍾意食冬菇呢 ~

銀絲旺 - 繼續食埋去   今晚終於清哂   呵呵 ~

洗埋碗就食蕃薯糖水   沖完涼就開機洗衫   咁又已經 8 點幾了 ~


今晚都只係睇下 Youtube   所以 11 點唔夠都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言