2023年4月30日星期日

焗三文魚骨 + 手作和風唐揚雞 + 蕃茄薯仔三文魚湯 ( 30-APR-2023 )




尋晚無食到嘅中華沙律   咁我放喺碟   里奧大人話原來份量咁多




( 30-APR-2023  SUN )

今朝同里奧大人一齊番工   所以又一齊食早餐喇 ~



幫一陣手又要去番學 lu   崇拜完之後就去買餸   買完就番屋企先~

里奧大人要開 OT   我買埋午餐同里奧大人一齊食   之後就去買麵包同去圖書館拎書   搞掂哂都番屋企喇 ~



大清潔屋企同滾湯   原來都已經接近 6 點   里奧大人都差唔多放工了 ~

是日懶餐 - 焗三文魚骨 + 手作和風唐揚雞 + 蕃茄薯仔三文魚湯

焗三文魚骨尋日喺 AEON 買咗份三文魚骨   留起 2 件焗嚟食喇 ~

手作和風唐揚雞 - 今晚點都要清埋去   唔係再焗真係變黑色都似   哈哈 ~

蕃茄薯仔三文魚湯 - 今日特登買 7 個細蕃茄 + 4 個細薯仔   咁樣食湯渣都好飽   連飯都唔駛煲呀 ~

洗埋碗就抖陣   行咗無耐搞肚痛   所以我要番屋企   之後里奧大人自己喺花店睇下   買咗 2 個小盆栽番嚟   平平哋玩下都唔錯㗎 ~

又再一齊出去萬寧幫家姐買收縮水同 Cream   因為用 Yuu Coupon 同積分兌換   我叫里奧大人跟住我一齊做   佢話完全唔知我做緊咩   笑死 ~

買完就去麥當勞食雪糕   因為我突然間好想食呀   里奧大人話買番屋企食   我話唔得喎   冰格無哂位了   所以要堂食喇 ~

士多啤梨新地 $10.5 - 太耐無食   覺得好好味呀


OREA 麥旋風 ($15.5)   我同里奧大人講話買杯雲厘拿雪糕同 OREO 餅   自己整都得㗎   將啲餅走 Cream 咪搞掂再大力壓碎咪得囉   但佢唔信我   哈哈


番到屋企即開機洗衫   沖埋涼就睇 "鬼怪" ~

估唔到又幾好睇喎   但睇到 11 點半都要瞓   一攰呢   真係睇乜都唔入腦㗎   所以寧願留番聽晚再睇呢 ~

沒有留言:

發佈留言