2023年11月1日星期三

辣汁年糕金沙骨 + 蒜味香腸 + XO 醬蔥花炒飯 + XO 醬炒油麥菜 ( 1-NOV-2023 )






( 1-NOV-2023  WED )

尋晚瞓得都一般   但感恩起身都精神 ~

早餐食芝士夾甜餐包   因為夠方便 ~


我同里奧大人講今日星期二   佢話今日係星期三呀   依家成日搞亂哂星期幾   不過我日日都要番工嘅   搞錯都無問題啦   哈哈 ~

菇場忙呀   所以時間過得好快 ~

11 月喇   好快就到 2024 年了 


Lunch Time 出去解凍   之後買埋雞翼酸辣米線就番菇場喇 ~


船頭話佢食過好味   所以請我食


忙下停下   好快放工 ~

是日晚餐 - 辣汁年糕金沙骨 + 蒜味香腸 + XO 醬蔥花炒飯 + XO 醬炒油麥菜 

辣汁年糕金沙骨 - 明明煮好年糕   但擺哂金沙骨落碟   先知無落年糕一齊煮   但個煲已經浸住咗   所以求其放喺碟度就算喇 ~  

蒜味香腸 - 里奧大人話點解咁鍾意加蒜片 ?!   我話係台灣地道食法喎   乜你咁快唔記得喇 ~ 

XO 醬蔥花炒飯 - 剩咗 2 棵蔥   切完粒又唔知點食好   所以最後用嚟炒飯 ~

XO 醬炒油麥菜 - 加咗 XO 醬   但全部喺哂底   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後做小清潔   搞掂就沖涼   抖陣就熨衫 ~

叻叻請我食㗎   佢同里奧大人講話呢盒係平嘢   如果我鍾意食   下次再買盒貴嘢比我   我同里奧大人講囉   我請佢嘅餅乾只係五蚊雞咋  開心 Share 真係唔好回禮啦


里奧大人買咗豆沙酥比我食   今日咁多人請我食嘢嘅   開心開心


同里奧大人睇 SPY X FAMILY   呢集都好好笑 ~

家姐話糟糟爸爸已經走咗   聽到呢個消息都有啲唔開心 ~

今晚都好攰咁   所以 10 點半都即刻瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言