2023年11月5日星期日

秘制烤鴨 (外賣) + 鴨肉炒飯 ( 5-NOV-2023 )

半隻份量原來咁多   中午已經食咗 4 件   頭先又拎 5 件嚟炒飯   最後我都係食咗幾件咋   又要留番第晚食了


焗完之後   燒鴨皮縮水   更加難擺得唔好睇   哈哈


因為里奧大人飲啤酒清熱   我飲中藥無得飲啤酒呀   所以比哂里奧大人食呢



( 5-NOV-2023  SUN )

尋晚瞓瞓下覺得好熱呀   我估都係因為尋晚食炸雞 ~

同里奧大人食完早餐都要去佢公司幫手   搞掂哂就去番學 ~



諗住走嘅時候   見到皇太后同阿妹傾緊偈   之後見到我就翹住我隻手一齊行   無諗過佢有呢個動作   哈哈 ~

今日崇拜遲咗結束   但感恩都係 1 點 40 分左右完哂所有事奉 ~

買埋午餐同晚餐就番屋企   感恩買完就差唔多就有車呀 ~

同里奧大人 Share 食蜜汁叉燒飯   估唔到係半肥瘦   實在太好   我覺得瘦叉唔好食呢


一開個盒就聞到煙燻味   


食完飯就開機洗衫   搞掂就沖涼休息 lu ~

里奧大人瞓晏覺   我就睇睇下 Youtube 都瞓咗陣   不過起身都只係 5 點   應該瞓咗半個鐘左右 ~

打下機又睇陣電視   6 點都開始預備晚餐喇   但 6 點 45 分先可以開餐 ~

是日晚餐 - 秘制烤鴨 (外賣) + 鴨肉炒飯

秘制烤鴨 (外賣) - 我買半隻   只係 $65   真係勁抵   平時一份都要 $35   仲要係無乜肉   我喺中午食咗 5 件   再拎咗 5 件拆肉炒飯   整完都仲剩咁多   不過今晚都食唔哂   第晚又要再食過 ~    

鴨肉炒飯 - 咁里奧大人聽日有午餐   我又可以清埋啲冷飯   一舉兩得   哈哈 ~

睇電視聽到有個天文學家   話細細個比同學改花名叫做教授   我就笑咗出嚟   里奧大人問我笑乜 ?!   我話個花名叫教授好勁呀   好過比人叫豬頭啦 ~

洗埋碗又小清潔屋企   之後沖涼休息喇 ~

里奧大人做完功課   陪我一路食芝麻糊   一路睇思家大戰   之後再睇 SPY X FAMILY 同埋 Moving 異能 ~

今晚有啲攰   我自己就 10 點 45 分瞓覺   里奧大人就繼續睇 ~

沒有留言:

發佈留言