2023年11月8日星期三

土匪雞翼 (外賣) + 福花 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 8-NOV-2023 )





( 8-NOV-2023  WED )

尋晚去咗 2 次廁所   我仲貼咗袪濕排毒足貼   行路都要小心   唔係成對拖鞋會黑哂   哈哈 ~

又係成晚發夢   個夢係去醫院做義工探訪   咁啱我個對象有好多朋友探佢   我等到瞓着咗   後尾醒咗就同佢傾兩句就走人   另一個就無人探訪   里奧大人話比佢探   我話唔得㗎   要有義工証先可以探囉 ~

另一個夢係番教會表演   但個場景唔係自己教會   表演完要即場除哂所有耳機等等隨身物件   搞掂就搵位坐   我坐喺門口位置聽到回音   所以寫張紙比姊妹   話佢知有回音   之後佢再寫 "畫面"   嚇到我唔敢望門口呀   好在鬧鐘啱啱響   唔係要驚多陣   哈哈 ~

早餐食芝士排包   咁 1 Pack 有 6 片   一個人食 2 片又好飽   但食 1 片又怕好快餓   所以我焗 3 片   咁樣就可以 1 Pack 食兩餐 ~


菇場唔太忙   又做自己嘢 ~

Lunch Time 出去行陣   之後食墨丸河   食完又行到 12 點 50 分   番到菇場就啱啱好開工 ~


DAISO 有 9 折   所以忍唔住買呢個銀包仔   但仲諗緊點用好   嘻嘻


唔忙都係做自己嘢   咁樣就會覺得好快放工 ~

番到屋企即預備快手煮晚餐   因為里奧大人已經喺屋企 ~

是日晚餐 - 土匪雞翼 (外賣) + 福花 + 芫茜皮蛋魚片湯

土匪雞翼 (外賣) - 買咗 10 隻只係 $26   其實好過自己醃 ~

福花 - 仍然係福花   基本上我煮所有菜都係灼   油都唔落滴㗎   所以我鍾意食出面嘅炒菜   有味道嘛   哈哈 ~

芫茜皮蛋魚片湯 - 仲有 1 隻皮蛋要清埋去   咁滾呢個下火湯就最好不過啦 ~   

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息喇 ~

真係覺得林志源豬肉乾好好食   食埋呢兩塊就食哂 lu


同里奧大人 9 點半先睇 "Moving 異能"   但睇到 10 點 40 分都瞓喇   我唔會話要睇哂 1 集先瞓   所以次次睇劇都睇好耐   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言