2023年11月27日星期一

韭菜水餃 + 紫菜鱈魚丸湯 (外賣) @ 屋企 ( 27-NOV-2023 )




( 27-NOV-2023  MON )

感恩一覺瞓天光呀   因為星期一都想精神啲番工嘛   哈哈 ~

早餐食金文粒芝士花包   都幾好味   但唔係成日會經過買到 ~


菇場忙咗陣就可以 Hea   咁又做自己嘢啦 ~

見到佢笑   我就會笑   哈哈


Lunch Time 出去行陣   再去一田買韓國蕃薯   買完都番菇場喇 ~

個名咁長   我會直接講日本蕃薯


韓國袋裝蕃薯 ($29.8/2 件) - 買咗4袋   呢排好想食蕃薯   
李錦記醬爆牛仔骨醬 (2 包)  & 麻婆豆腐醬 (1 包) ($16) - 依家出面買起碼 $6 包   咁啱想整牛仔骨所以就買喇 


午餐食 Flakes + 乳酪   好在上次睇到乳酪係 12 月到期   唔係擺下擺下又過期   咁樣好浪費啦 ~


仍然唔忙   都係做自己嘢 ~

放工即走    里奧大人今日去送機   所以我自己食晚餐呢 ~

食完就休息下   之後番學喇 ~

今晚同學員一齊預備排演   但我哋 Team 到正式排演只係得 2 個人   另外 1 Team 得 1 個人添咋   所以唯有 Combine 為 1 Team 人啦   其實咁樣仲好呀   我哋唔駛做呀   因為佢哋已經做哂   哈哈哈哈 ~

10 點左右放學   番到屋企都即沖涼喇 ~

打陣機又傾陣偈   今晚 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言