2023年11月24日星期五

黑椒焗野生紅魚柳 + 菠菜苗 ( 24-NOV-2023 )




( 24-NOV-2023  FRI )

感恩一覺瞓天光呀   望個鐘只係 7 點 17 分   所以懶床到 7 點 22 分都起身 lu ~

早餐食糙米芝士包   因為今朝要食哂去呀 ~


我同里奧大人講話尋日再買咗 6 包窩夫   佢話得㗎喇   屋企永遠都有足夠食物   我信妳   哈哈哈哈 ~

之後問佢買唔買潔麗兒洗手液好呢 ?!   佢話係消耗品可以買定啦   我話屋企有 9 包呀   佢即刻碌大對眼話以為得 3 包先咁問買唔買 ?!   又再問係咪平好多先 ?!   我話唔知喎   家姐話抵咋   佢話有9包就唔駛買啦   1 個月先用 1 包   我話諗諗先   驚下次無 $59.9 咁平呀 ~

等車嘅時候   咁我聽緊歌同睇緊 Whatsapp   有個人企喺我面前拍下我   嗰下真係有啲驚   原來係娜姐   之後同佢傾咗幾句   佢都要趕住走喇 ~

菇場忙呀   今朝要快手快腳做嘢 ~

Lunch Time 出去行陣   再去食皮蛋艇仔粥   之後去一田買嘢喇 ~


讚岐本舖讚岐冷烏冬 ($23.90) & 潔麗兒柑橘芳香泡泡潔手液套裝 ($59.90)


仍然忙呀   忙到 4 點半先搞掂 ~

阿怪又發顛大力拍嘢   做得唔開心就唔遲工唔好做嘛   唔好成日做埋影響同事嘅嘢啦 ~

放工即走   里奧大人今晚晏啲放工   所以我有多啲時間煮晚餐呢 ~

里奧大人又有手信喇   一睇就知係去韓國   哈哈


是日晚餐 - 黑椒焗野生紅魚柳 + 菠菜苗

黑椒焗野生紅魚柳 - 唔想蒸呀   因為要清埋之前買咗嘅車厘茄   所以連埋魚柳一齊焗喇   求鬼其啦   哈哈 ~

菠菜苗 - 菠菜苗都好食   但好多泥要洗好耐   如果好似生菜咁就好喇 ~

洗完碗即開機洗衫   之後沖涼 ~

抖阡陣就熨衫   睇完 "新聞女王" 就睇 Youtube ~

今晚都幾攰   所以 10 點半都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言