2023年11月10日星期五

住家飯 @ 家姐屋企 ( 10-NOV-2023 )

家姐話妳唔係鍾意一齊影哂咩 ?!   佢咁講   我就影張全家福啦   哈哈   今餐樣樣都鍾意食呀   開心開心


東星斑 - 家姐知我唔會蒸新鮮魚   所以叫姐夫買條魚   佢就買條東星斑喇   呢條好似接近 $130   我幾乎食哂成條呀   因為佢哋唔會食   點都留比我食咁囉


釀豆卜 - 好辣呀   因為工人煎完尖椒再煎豆卜


釀尖椒 - 家姐記得我上次講想食煎釀   所以今次整   其實我無諗過咁快又去家姐屋企食飯嘛   同埋依家都唔會講話想食咩飲咩   唔想佢哋特登去買


家姐話買唔到乳豬   所以喺一木買燒鵝   呢度係上裝   好似 $130   擺咗成個鐘   但鵝皮都好脆喎   依家覺得燒鵝真係好食過燒鴨   但價錢就貴 Double   哈哈


西洋菜豬骨生魚湯 - 我好鍾意飲西洋菜   但就唔敢煲呢


工人比呢碗湯比我飲   我話都無湯嘅   哈哈   今晚都唔駛特登整菜   咁樣仲好啦   食埋哂啲菜好過浪費嘛 


( 10-NOV-2023  FRI )

尋晚好好瞓呀   今朝鬧鐘響嘅時候   我仲以為係咩嘢音樂聲添 ~

早餐食菠蘿油   我係突然間想搽牛油   點知里奧大人話前幾日都想食菠蘿油   但驚我要整好麻煩就唔講   所以佢今朝有得食就好開心   哈哈 ~


菇場唔忙   但 11 點就開始好忙呀 ~

Lunch Time 出去行陣   見到 360 買任何貨品就可以加 $25 有 5 條即食蟹柳   所以我即買盒沙甸魚仔   咁可以比蟹柳比家姐   之後我再買包銀鱈魚絲   再買 5 條蟹柳比自己   咁又用咗一百蚊   所以我一定要番工賺錢   哈哈 ~


買完去食牛筋米   之後又再行陣先番菇場 ~


個姿勢咁似跳水嘅


仍然忙呀   忙到 4 點左右先搞掂 ~

放工即走   今晚里奧大人約咗媚 菜仔同文西喺尖沙咀食飯   所以我就去家姐屋企食飯喇   開心開心 ~

去到家姐屋企   Berry 追住嚟撲我   真係好鬼得意 ~

周身 R   但滴完頸就要等幾日先可以沖涼



聞緊零食


打喊露


唔耐煩 ?!



咁樣望人就最得意


佢真係好鍾意食呢款牛肉零食


我坐喺梳化再餵佢   佢一路食一路流口水


我 "dup" 低頭同 Berry 影相   之後工人問我飲唔飲湯 ?!   咁啱家姐又喺 Cam 叫 Berry 出嚟   真係駛唔駛咁啱呀   哈哈


同佢自拍   佢個樣衰到不得了   哈哈哈哈


正想飲湯   但 Berry 坐喺我隔離


隻手仔仲按住我條裙   我點捨得走開呀



到我坐喺度飲湯   Berry 係咁望實我   家姐話佢係等緊食豬肉



越行越埋


咁我都要灘凍先比佢食嘛   佢就瞓住等


之後又係咁望住我


佢個眼神話我知   可唔可以快手啲呀 ?!


好在佢係慢慢食   唔係手指都比佢咬斷   哈哈



家姐 7 點半番到屋企   可以開餐喇 ~

食完又傾偈啦   去家姐屋企真係最舒服   食飽咩都唔駛做   我覺得超級嘆呢 ~ 

糟糟送咗呢隻公仔比 Berry 咬   家姐話 Berry 好鍾意咬   依家唔咬本身咬開嗰啲   咁我初初聽到家姐同 Berry 講話綠公仔呢 ?!   我以為家姐想帶佢落街搵 "老公仔"   哈哈


家姐同事嘅手信   佢又比我食

  
抖陣就同埋家姐 工人一齊帶 Berry 行街   其實食完飯散步真係唔錯 ~

Berry 無啦啦好大聲吠個姨姨   仲想撲埋去   家姐同姨姨都好愕然呀   平時姨姨帶住隻狗又唔會咁   可能姨姨手捧住個紙皮盒   Berry 驚啦   虛張聲勢無鬼用 ~

工人同 Berry 行先   咁我同家姐喱埋   Berry 唔見我哋已經企定定   之後再向我哋方向跑   好似搵我哋咁 ~

之後家姐一路行一路叫 Berry   但 Berry 係向前係咁跑   真正係越叫越走呀   搞笑 ~

行行下   家姐話見到工人個朋友   佢係咁同家姐講 "些些"   原來佢 10 月生日   所以家姐比咗生日利是比佢   怪唔得頭先係咁講些些啦   不過佢身世都好慘   下次我買嘢食都會買埋比佢   等佢有啲溫暖   知道有人關心佢呢 ~

之後再係咁行啦   見到個好高嘅鬼佬同隻超級細隻嘅狗散步   隻狗仔走過嚟聞我同家姐   鬼佬話隻狗仔見到人就 So Happy   之後我諗住問隻狗幾歲 ?!   佢突然用廣東話講話隻狗見到人就好開心   再話隻狗仔已經 2 歲   但真係好細隻超級得意呀 ~

番到屋企又傾下偈   我差唔多 10 點先走 ~

家姐送我搭車   佢問駛唔駛叫埋 Berry 一齊送 ?!   我話唔駛啦   送完我快啲番屋企沖涼休息好過 ~

差唔多 11 點先番到屋企   里奧大人就 11 點 20 分番到屋企   佢都唔知我咁夜番㗎   呵呵 ~

今晚又食又拎


呢個好味呀   家姐話見到包裝係我最鍾意食嘅脆脆   所以買包比我   不過我話同工人 Share   唔想一次食咁多嘛


抖多陣   我 11 點 45 分都自己瞓覺先喇 ~

沒有留言:

發佈留言