2023年11月19日星期日

蕃茄芝士和牛漢堡蝴蝶粉 ( 19-NOV-2023 )




( 19-NOV-2023  SUN )

今朝鬧鐘一響都起身   因為今朝要早啲去里奧大人公司幫手 ~

但遲咗出門口呀   所以飲凍啡   咁我又食得比較急   之後有啲胃痛添 ~



今朝拍住勁哥做嘢   搞掂就傾下偈   傾到過哂時   咁我都唔番學 lu ~

我覺得今朝唔係好熱   咁我掂下阿妹隻手   佢話我掌心超級熱呀   但我唔係熱喎   其實好多人都咁講   之後就會明白點解里奧大人成日話瞓覺會好熱   因為佢有個火爐喺佢側邊喇   哈哈 ~

今日事奉到接近 1 點   咁里奧大人又要開會   所以快快腳去買埋午餐呢 ~

今朝食麵餐   所以一盒飯 Share 食   其實最緊要係里奧大人食   因為我一陣餓   喺番屋企食咩都可以嘛


食完都即走喇   里奧大人趕住去開會 ~

今日唔駛去買餸   所以就徹底大清潔屋企呀 ~

2 點做到 4 點幾   之後就網上敬拜   抖陣就預備晚餐 ~

里奧大人 6 點半先番到屋企   叫佢快啲沖涼   今日做足成日好攰呢 ~

我問里奧大人邊個去旅行呀 ?!   佢話唔知呀   係鴛鴦叫佢拎呢啲


是日晚餐 - 蕃茄芝士和牛漢堡蝴蝶粉

蕃茄芝士和牛漢堡蝴蝶粉 - 里奧大人食咗幾啖咋   我就食一啖試味   咁留啲比佢做午餐   其他就要星期二晚食喇   無諗過里奧大人食咁少   如果唔係都唔鬼煮囉 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息休息 ~

今日又用錯力   前腎有啲痛添 ~

我叫里奧大人食開心果   佢望到好驚訝   因為我拻哂啲開心果出嚟   之後佢話真係縱壞哂佢呀   估唔到佢講呢句喎 ~


今晚打咗好耐機呀   差唔多 11 點 15 分先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言