2023年11月29日星期三

醬爆牛仔骨 + 剁椒菜心苗 ( 29-NOV-2023 )



 
( 29-NOV-2023  WED )

好感恩又一覺瞓天光   鬧鐘未響都已經醒   不過我點都唔會起身住   哈哈 ~

早餐食甜餐包夾芝士   個麵包又係越來越細了 ~


呢排有時 9 點先番到菇場   今朝 8 點幾番到   覺得做咗好多嘢都未 9 點咁   哈哈 ~ 

菇場忙咗陣就做自己嘢   咁啲時間就過得好快 ~   

Lunch Time 出去行下就去食牛筋米   食完就去 DAISO 買嘢   估唔到喺街撞到阿 Jack   上次又係呢度咁上下位置撞到 Ivy   真係好有緣   哈哈 ~


忙下停下又做下自己嘢   咁都好㗎   唔駛咁悶 ~

今日里奧大人公司有人請食餅   因為個女生咗 BB   咁我之前話要士多啤梨蛋糕但無哂   佢話本身想改芝士蛋糕   但攞唔走所以轉食朱古力蛋糕


之後阿妹 Whatsapp 比我   話記得提里奧大人拎走   咁我即問里奧大人做咩有我份嘅 ?!    因為佢已經食咗件   咁我就唔會有嘛   佢話阿妹係都要買件比我呀   好感動呢


終於明白點解里奧大人話攞唔走  因為之前係獨立一個盒嘛   依家係幾件放一個盒   之後里奧大人見到有玻璃盒裝住比我   話原來可以留   之後唔食件朱古力蛋糕啦   哈哈 ~

放工即走   番到屋企都即預備   因為里奧大人已經番到屋企 ~

是日晚餐 - 醬爆牛仔骨 + 剁椒菜心苗

醬爆牛仔骨 - 之前買咗包醬爆牛仔骨醬汁   咁今晚一定用啦   里奧大人話啲肉好韌   我話牛仔骨已經骨不成骨   因為我焗完一陣就將骨同肉剪開   連筋都剪開埋   最後先煮肉   同埋我話將啲肉已經剁咗9萬次㗎喇   之後佢話可能係急凍   再話牛仔骨好難煮   一塊牛扒就易煮   我其實都好感動   因為佢唔覺得係我煮成咁   哈哈 ~

剁椒菜心苗 - 樽剁椒應該食多 1 次就食完   之後肯定唔會再買㗎喇 ~   

洗埋碗就小清潔再開機洗衫   里奧大人就去做運動   我就沖涼休息 ~

我鍾意食芝士蛋糕   其實我對任何芝士嘅嘢都鍾意㗎


今晚又焗蕃薯比里奧大人食   佢都係鍾意食黃芯蕃薯   不過我話仲有好多韓國蕃茄   點都要一齊食呀   哈哈 


打機打到 11 點幾瞓   里奧大人話咩 Game 咁好玩   我話其實獎勵 4 小時   我咪想玩耐啲囉   但一定無可能玩足 4 個鐘   玩完真係連命都無   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言