2023年11月23日星期四

百樂金宴國際宴會廳 @ 九龍灣 ( 23-NOV-2023 )

高湯美國龍蝦伊麵 ($88) - 7 人 送 2 餸   所以就咁抵喇


脆皮一品燒雞 ($48/半隻) - 呢個都係7人送2餸之1   又係抵   同埋都好食呢  


脆果小炒皇 ($98) - 好味呀   有我鍾意嘅魷魚鬚


海皇豆腐煲 ($108) - 無食呀


菠蘿生炒骨 ($108) - 個汁唔錯   但好多排骨斬到好細粒


欖菜肉碎四季豆 ($98) - 都好味   因為我唔識整   哈哈 


冰梅角骨 ($108) - 無食呀


油麥菜 - 姑奶叫㗎   清清哋都唔錯


( 23-NOV-2023  THU )

臨起身前發夢   個夢係船頭買毛巾仔話好好用   我又去買   之後同兒生仔一家喺附近食飯   食完又再去買毛巾仔   總之成個夢嘅場景   都係圍繞住同一個地方   好搞笑 ~

今朝早餐勁喇   有 3 款唔同嘅嘢   迷你包同糙米包嘅頭尾   再加窩夫   因為要比里奧大人試下嘛   佢話好食呀   所以中午再去一田買 ~


菇場唔忙   做完 Emali Filing 就做下自己嘢 ~

工人影比家姐   之後仲整個 (-_-)   哈哈哈哈   真係好少見 Berry 背脊向出面   所以我覺得好得意 


Lunch Time 即刻去食鯪魚球米   之後再去一田買窩夫 ~


丸中生忌廉窩夫 ($45.9/2 件) x 3   咁我都覺得幾好食   所以比包家姐試下 


唔忙就做自己嘢   所以時間過得勁快 ~

今晚九龍姑娘們約咗德國舅父食飯   咁放工都即走喇 ~

同里奧大人同一班車去到九龍灣   原來舅父舅母同姑奶都到了 ~

水姑都差唔多 6 點 15 分到   咁可以叫嘢食喇 ~

今日兒生仔個仔突然手口足病   姑奶話一定係學琴   今日學完即刻就病咗   我話我要替琴行講句公道說話   首先佢成日只係去琴行 ?!   雙手無掂任何嘢 ?!   仲有就係彈完琴有無自己消毒清潔雙手先 ?!   妳唔知情況就喺度亂咁講   依家核心問題係有無做足個人衛生喎 ~

連里奧大人都忍唔住話姑奶   妳呢啲人只係話人哋問題人哋問題人哋問題   自己係唔會有問題嘅   姑奶當堂無聲出   事實上佢任何事   都永遠只會話係人哋問題   我已經唔止一次聽里奧大人咁話佢 ~

之後又問我啲嘢   我直接話唔會同妳講   因為妳太口疏   成日周圍同人講我啲嘢   佢話人哋問唔通唔答呀 ?!   我話答唔知咪得囉   我啲嘢關佢咩事呀 ?!   同佢又唔係熟   有啲人根本仲唔識添   我話我所有屋企人唔會成日問人啲嘢之後周圍同人講囉   係妳先會咁做   成日是非做人情 ~

好多年前因為有兩單嘢比佢亂講   所以我同里奧大人講過   我同我屋企人啲嘢   叫佢唔好同姑奶講   我唔鍾意啲人加鹽加醋講大話   同埋我上次都同里奧大人講過   我會直接話姑奶   叫佢唔好再周圍同人講我哋啲嘢   里奧大人都點頭   佢知我講得出做得到 ~

其實我只係憎佢呢兩樣嘢   咁食飯都有全程夾餸比佢   都有同佢傾偈   我知道佢都係關心我嘅   佢行路都會拖住我隻手   又教我點做運動   所以我係想話佢知   人哋嘅嘢就等如唔關妳事   妳咁多口做咩 ?!

食完就去完舖頭拎嘢   搞掂就搭的士番屋企   原來已經 9 點   要即刻沖涼喇 ~

突然好想食朱古力雪條   所以同里奧大人 Share 食   我只咬咗 2 啖就比番佢   佢話其實我有無食過 ?!   我話只係想過下口癮咋   哈哈 ~

睇多陣電視又打機   今晚 10 點 45 分都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言