2023年11月21日星期二

咖哩煙燻腸蝴蝶粉 + 菠菜苗 ( 21-NOV-2023 )




( 21-NOV-2023  TUE )

感恩瞓得唔錯呀   轉身嘅時候   條腰都無痛   希望之後都係咁啦 ~

早餐食朱古力包同極醇湯種迷你軟包   呢款迷你軟包嘅口感都 Soft   同埋 7 個好似 $18 都幾抵 ~


菇場唔忙呀   但 10 點無啦啦話去開會   又係傾 System   今次傾 BOM 真係仲頂癮   核心問題都唔知係乜就開會   明明 1 個 Parts Number 可以 Cover 所有 Item   依家要每個 Item 跟 1 個 Parts Number   真係佩服佩服   所以聽到想瞓覺   我聽到 11 點 48 分都走喇   佢哋繼續開 ~

今日食牛筋河   之後行去買菜   又去超市買下零食   差唔多 12 點 45 分先番到菇場 ~


仍然開會   咁保險 Agent 拎文件比我   但我行唔開   叫佢交低比阿後   我再同阿後講話一陣 Agent 有份文件比我   妳幫我代收 ~

不過咁啱我出去拎嘢見到 Agent   咁可以即場文收   到我入去開會   我見到阿後 Whatsapp 話 Agent 嚟咗請出來   但我頭先明明同佢講話比低比佢嘛   佢仲話好   我真係有啲暈暈哋 ~ 

開到 5 點 28 分呀   仲要話開多 2 日   真係好心啦   核心嘅嘢都未做就要去做最後嗰步   根本做唔到   完全係浪費時間 ~

番到屋企都即預備晚餐   里奧大人又係 6 點幾先番到屋企   辛苦佢了 ~

里奧大人話阿妹比佢嘅時候   阿妹話唔係比你㗎   里奧大人話梗係知啦   寫住 "美美的您" 呀   一睇就知唔係比我啦


同里奧大人講番今日開會嘅嘢   佢都好佩服我公司 Set 嘅 Parts Number   我話無計   要就番工廠嘅人   因為好幾十年都沿用呢個方法   再加上呢個 System 又廢   啲人又順以往方法去 Set-up   完全係要個人去配合個電腦   咁唔知買 System 做乜囉 ~

是日晚餐 - 咖哩煙燻腸蝴蝶粉 + 菠菜苗

咖哩煙燻腸蝴蝶粉 - 唔知煮咩   見到有包咖哩醬就煮啦   阿妹比嘅西芹好香呀   下次問佢喺邊度買先 ~

菠菜苗 - 今晚食半斤   因為留肚食牛油果同蘋果 ~

洗埋碗就開機洗衫   搞掂就沖涼 ~

睇咗陣 "新聞女王" 好似幾好睇   不過唔係成日可以準時睇到   以前會錄起去   依家就唔會㗎喇      因為錄完又唔記得睇咁囉   哈哈 ~

打陣機又 10 點半   所以都瞓覺喇   今晚都比較攰 ~

沒有留言:

發佈留言