2023年11月11日星期六

銀山泰菜 @ 紅磡 ( 11-NOV-2023 )

泰式拚盤 (魚餅+春卷+蝦餅+雞卷) ($128) - 我第一次覺得拚盤係唔吸引我   同埋樣樣都唔大件   仲諗住食唔哂   依家唔會啦


雞卷好細粒   魚餅切到好薄   春卷又無咩料   蝦餅係最正常


泰式香葉豬肉碎蛋飯 ($58) - 里奧大人最鍾意食   所以一定會比佢叫啦


珍多冰 (+$10) - OK 呀


( 11-NOV-2023  SAT )

尋晚雖然去咗 1 次廁所   但感恩瞓得都唔錯 ~   

今朝要里奧大人買早餐   佢叫我瞓多陣   等佢買埋早餐番嚟先起身   但我要沖涼洗頭   所以基本上佢醒我都要醒呢 ~

早餐食豬扒麵餐   再食埋個菠蘿油   本來唔想食   但又唔想擺到聽日食囉 ~



菇場唔忙啦   因為要整電錶   所以停電咗 20 分鐘左右   我哋個個圍埋一齊吹水   阿花仲話做咩咁快搞掂   哈哈 ~

同事喺菇場種嘅花



家姐 10 點打嚟   話萬寧今日雙 11 有 89 折   所以佢就諗住買兩盒必理痛特強熱飲   但我叫佢買美占熱檸檬粉先啱   之後佢就忙喇   因為我叫佢幫我睇價錢   如果我買開嘅特價再89折   要幫我再買呀 ~

最後叫佢幫我買咗 3 盒 Cream 同 6 支舒適達牙膏   佢自己都買 4 支   佢話有個女人見佢買咁多   即刻睇下係咪牙膏做特價呀   但其實我今日諗住食完午餐就去超市買牙膏㗎喇   超市做緊特價   買滿 4 支送一堆嘢   但依家萬寧係 $31 就買到 1 支牙膏仲抵 ~

同家姐差唔多傾咗 40 分鐘   如果一齊去買就好啦   不過今次佢慘啲   明明用百幾蚊依家變千幾蚊   呵呵 ~

佢話比錢嘅時候   職員話送埋最後一把刀   家姐好愕然話送刀 ?!   職員話買牙膏送㗎   買 2 支又送包洗衣珠   家姐話依家成個環保袋都好重囉   哈哈哈哈 ~

工人話想要個刨皮器   家姐話要佢問我先   因為呢盒係我喎   玩嘢咩   不過我話我只要把較剪   其他就唔要   嘻


同阿花傾陣偈再做下自己嘢   話咁快就放工 ~

放工即走   今日想食口水雞   所以又去飯堂 lu ~

我鍾意食花生多啲   幾時先轉呀   哈哈


呢排唔想飲凍嘢   我幾驚里奧大人又話飲慾望酸梅呀   咁啱佢落雨無擔遮又無帶外套   所以佢覺得凍   唔飲凍嘢 


川式口水雞 ($58) - 仍然咁好味道   我覺得小辣都辣


咕嚕脆皮雞球飯 ($63) - 今次好失望   里奧大人話我因為期望太大   我話又係喎   食十二味咁多次   真係第一次覺得唔好食囉   唉


食完都番屋企休息下   之後煲羅漢果茶   抖多陣就同里奧大人一齊番崇拜 ~


食埋晚餐就番屋企   小清潔再開機洗衫   搞掂就沖涼喇 ~

睇下 Youtube 又打陣機   差唔多 11 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言