2023年11月3日星期五

聚興樓 @ 紅磡 ( 3-NOV-2023 )

椒鹽肉排 - 份量好少喎   得 5 件咋   好在里奧大人唔駛帶飯   哈哈


清蒸海上鮮 - 呢條好似係黃花魚


蒜蓉炒通菜


合掌瓜豬骨湯


家姐同阿妹都話做咩食咁多嘢嘅 ?!   我話呢個係套餐   哈哈


( 3-NOV-2023  FRI )

感恩一覺瞓天光   真係起身都特別開心   哈哈 ~

早餐食牛油排包   今次用一片芝士整 4 塊排包   不過里奧大人今日放假   我就自己食先呢 ~


菇場忙下停下   做完就咁啱家姐叫我打比佢 ~

我話 Berry 托住頭仔瞓好得意   家姐話佢其實只係瞓喺公仔隔離   哈哈   


同佢傾咗糟糟啲搞笑嘢   之後又傾我啲保險   估唔到係由 10 點半傾到 12 點   原來傾咗咁耐   好在西瓜唔喺度咋 ~

拿拿聲出去買朱古力   之後再行陣就買腸粉番菇場慢食喇 ~

買比家姐同阿妹   依家只係 $20 咋   原價要 $26 呀



又係無啦啦好忙呀   所以又係好快放工 ~

放工即走   今晚同里奧大人出去食飯 ~

等食飯嘅時候   見到母會弟兄   之後再見到阿妹   我同佢佢都好少平日夜晚出去食飯嘛   估唔到又見到佢   原來佢同個女喺隔離食店食晚餐 ~

食完就搵佢   傾咗陣就走   唔係佢會繼續傾唔食飯   哈哈 ~

我去惠康買廁紙   所以叫里奧大人番屋企先 ~

番到屋企都即刻開機洗衫   沖埋涼就再熨衫   休息一陣就同里奧大人睇 "Moving 異能"   頭幾集都唔錯   希望之後都好睇啦 ~

之前喺 Chateraise 買 Family Pack   送咗呢 6 粒雪條   放喺冰格真係最 "牙炸"   因為一大包脹卜卜咁   所以今晚要食哂去   食完之後凍到要熄冷氣   同埋拎張毯出來蓋住個身   


睇多陣電視   10 點 45 分都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言