2023年11月18日星期六

Ebeneezer's Kebabs & Pizzeria @ 紅磡 ( 18-NOV-2023 )

Supereme 至尊薄餅 ($115/10") - 餅底好脆呀


 但好少餡料咁   仲諗住 Supereme 係勁嘢嘛   哈哈


老闆話呢啲調味料係 For Pizza


Roast Chicken Salad 燒雞肉沙律 ($70) - 估唔到份量都幾多


老闆再話呢啲係 For Salad


我加咗辣嘅沙律醬   咁成個沙律就無咁乾喇 


芒果奶昔 ($35) - 都好香芒果味   


( 18-NOV-2023  SAT )

尋晚起身去廁所   之後里奧大人叫我開風   佢話有啲熱   但我又唔覺熱喎 ~

今朝叫里奧大人買早餐   佢又問一個餐夠唔夠 ?!   我話夠㗎喇   佢又會話今日晏放工喎   我話真係夠呀   有時講嘢佢就下下唔記得   但有時又成日記得 ~


越來越大棵

       
菇場唔忙啦   咁我 "dup" 低頭整緊嘢   小說好大聲向住我話: 妳着短袖 ?!   真係比佢嚇鬼死 ~

放工同里奧大人再去 AEON 買底衫   順便喺黃埔附近食午餐 ~

準備開餐


香煎沙嗲牛肉包 3 件 ($32) - 里奧大人話想試   咁就實叫比佢食啦


我哋坐二人枱   點心幾乎同時間上   不過張枱太細囉


鮮蝦炸雲吞 3 件 ($26) - 呢個辣鮮炸起   再加埋甜酸醬真係超級好食呀
鮮蝦腐皮卷 ($27) - 以前最唔鍾意食   依家飲茶就會叫嚟食呢


香茜牛肉腸 ($28) - 無理油蝦腸啦   樣樣都蝦咩   哈哈


嚐鮮蝦餃皇 4 件 ($34) - 我一定要食蝦餃


海皇鮮蝦春卷3件 ($34) - 手機點單   我明明諗住取消但唔記得   里奧大人話無所謂啦   我話我點會食咁多炸嘢   同埋我頭先話食炸雲吞就唔食春卷家嘛   食埋呢碟春卷之後   真係好滯呀   同埋好唔想再食炸嘢   哈哈


好鍾意個電話


食完即去買 AEON 底衫   今次再買 8 件應該可以有排着了   之後再去 Cantevole 買麵包   最後去超市買埋糖水都番屋企 lu ~

里奧大人話呢個朱古力包硬崩崩   咁我話下次焗熱先食


抖多個幾鐘就番崇拜   所以食埋晚餐先番屋企 ~

里奧大人話帶我去食嘢   佢真係帶我据扒   但我話今晚唔想食呀    之後佢話記得我講話星期六要食扒   我咪話囉   我都估到帶我食咩啦   因為次次都係我帶佢搵食   佢都唔會周圍去搵食嘅 ~

我想食印度嘢呀   所以就去 Ebeneezer's 喇 ~

諗住食 Kebab   但里奧大人話有 Pizza   所以我唔食 Kebab 喇   唔想食包包食飽 ~

印度老闆好熱情   又問我哋覺得好唔好食   其實最怕問呢啲問題   哈哈 ~

番到屋企都開機洗衫   搞掂就沖涼 ~

里奧大人做功課   我就熨 3 機衫   有時熨得唔係咁直   我同里奧大人話依家要求降到好低   就係唔皺已經算係直   哈哈哈哈 ~

睇陣 Youtube 再打陣機   11 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言