2023年11月22日星期三

燃 (Yakiniku Sashimi Oyster) @ 大圍 ( 22-NOV-2023 )

九洲叉燒拉麵定食 ($73) - 里奧大人最鍾意食拉麵


日式咖哩炸雞飯定食 ($78) - 呢個味道唔錯呀   但里奧大人話啲飯比較硬   所以佢話我實鍾意食   哈哈


是日前菜 + 沙律 + 味噌湯 + 甜品 - 蕨餅好食呀   之前第一次食蕨餅係腍 Pat Pat   但今次食係有啲煙韌嘅感覺


( 22-NOV-2023  WED )

尋晚瞓得都唔錯   所以今朝想繼續瞓   哈哈 ~

里奧大人唔係咁舒服   所以我自己食早餐先 ~

今朝仍然食極醇湯種迷你軟包   夾咗芝士就飽啲   同埋好味啲 ~


靈修 15 分鐘   差唔多 8 點半就叫醒里奧大人   之後都出門口了 ~

菇場忙呀   實在太開心 ~

慘慘眼好得意呀


朝早 11 點就已經咁好瞓



Lunch Time 出去食完雲吞河就要去一田買嘢喇   家姐話唔覺得我係番緊工   哈哈 ~


一個人行超市係最無定力   因為激安就咩都想買   依家我算好忍手㗎喇 ~

韓國袋裝蕃薯 ($29.8/2 件) & 丸中生忌廉窩夫 ($45.9/2 件)
新東陽豬肉鬆 ($49.9/罐) & ITSUKI 五本 3 食拉麵 ($16.9)


三立源氏批 ($45.9/2 件) - 忍唔住買比里奧大人啲同事   所以我成日同里奧大人講   我買嘢唔係乜都買比自己㗎   呵呵


仍然忙呀   好在 3 點 50 分搞掂咋 ~

4 點放工   咁啱里奧大人今日中午請假   所以我番到屋企放低嘢   都即刻同里奧大人出發去大酒店喇 ~

差唔多 5 點半到   感恩見到 Auntie 都 OK   但佢對手好凍   我問佢係咪唔夠衫呀 ?!   佢話佢哋 3 點已經嚟到誦經   所以之後個場唔會有人誦經   佢話因為誦經好嘈   同唔到人傾計   寧願早啲做 ~

之後又同糟糟籮籮傾陣偈   坐到 6 點 15 分都想走喇   佢哋開始多親戚嚟   咁我同里奧大人一齊見世伯最後一面   佢個樣真係好安詳   糟糟先搞笑   話唔知有頂帽   不過我話就算睇人哋   都唔會留意呢啲啦 ~

之後里奧大人問佢 Daddy 幾高 ?! 糟糟答咗x尺x吋x分   仲話年年都係一樣   佢真係好錫 Daddy   所以我真係覺得佢 Daddy 好有福氣   個女咁錫佢   同埋我都成日同家姐同里奧大人講   糟糟真係好孝順父母   問佢父母啲咩   佢答得好清楚呢 ~

佢哋聽日上完山就去馬會食飯   不過我唔去喇   因為全部都係佢啲親戚   佢哋又全部講英文   我好驚呀   哈哈 ~

糟糟係咁推我走   雖然 Auntie 同親戚傾偈   但我話都係講聲好喎   佢話嚟得嘅都係自己人   唔駛講啦   最後我都係要同 Auntie 講聲拜拜   咁啱個主持人又番咗嚟   再次鞠躬就走喇 ~      

吉儀再加包濕紙巾   又幾細心喎


同里奧大人去大圍食晚餐   見到間食店唔錯就入去喇 ~

食完搭地鐵番屋企   到依家我都仲係講火車同地鐵   哈哈 ~

紫色花好靚   但驚開哂花之後就要掉   所以唔敢買


番到屋企都 7 點幾   即刻開機洗衫同沖涼喇 ~

抖陣就熨 2 機衫   之後睇 "新聞女王" 再打陣機   今晚 11 點幾先瞓覺呀 ~

沒有留言:

發佈留言