2023年11月2日星期四

銀咖哩 @ 大埔 ( 2-NOV-2023 )

富士山咖哩飯 ($94) - 好耐以前都間唔中食呢個飯   嗰時仲一定要少飯


依家個份量係少咗好多   不過都夠我哋食   始終食飯都好飽呢


美蓮達橙汁 (+$6) - 如果係罐裝就更好   呢杯汽水完全無味


( 2-NOV-2023  THU )

呢排天氣涼咗   開冷氣會恆溫   所以有時夜晚有啲熱   加上又去咗 2 次廁所   感恩好快瞓得番   但起身都係比較攰 ~

早餐食醬占甜餐包   依家唔將啲麵包焗咁耐   軟軟熟熟係好味啲嘅   哈哈 ~


菇場唔忙   但今日 3D 好開心 ~

Lunch Time 出去行陣   食完雲吞河再行多陣都番菇場喇   今日對腳有啲痛 ~


無啦啦天好忙呀   不過咁都好   好快就放工 ~

今晚去大埔搞啲嘢   里奧大人遲咗放工   我諗住住 74X 又無車   所以去鑽石山巴士總站搭車   原來里奧大人都喺度搭車   初初以為佢坐火車嘛   好在我都係諗住坐呢班車   唔係就等嚟等去了 ~

同里奧大人搞完哂啲嘢   都差唔多 7 點幾   所以都即刻去食晚餐喇 ~

撞正食飯時間   壽司郎同元氣壽司都要等   最後里奧大人話想去銀咖哩   咁就去食啦   我對腳都好攰   都唔想再繼續搵 ~

食完再去元氣睇下幾號飛 ?!   係啱啱輪到我哋嘅 Number   真係好在無等   哈哈哈哈 ~

行埋 Ikea 就去搭巴士喇   番屋企都差唔多 9 點半   所以即刻開機洗衫   搞掂就即沖涼 ~

見 $39.9 又唔太貴   咁啱屋企就嚟無果 Jam   所以就買嚟試下喇


$9.9/pack   買 3 件就 88 折   對上一次買好似 $7/Pack 咁上下㗎咋


睇陣 Youtube   今晚 11 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言