2023年11月15日星期三

咖哩薯仔貴妃雞 + 印度式香茜蒜蓉烤餅 + 西蘭花 ( 15-NOV-2023 )





( 15-NOV-2023  WED )

感恩一覺瞓天光呀   7 點唔夠都醒咗   咁啱我都想起身呢 ~

今日請咗假陪家姐去婦科檢查   因為佢係睇我個婦科醫生   咁我就陪佢去啦 ~



家姐尋朝打嚟問同唔同佢食早餐 ?!   其實我都係諗住同佢食早餐   但佢係以為喺診所附近出面食   不過我話我去佢屋企食   順便探 Berry 女呢 ~

咁今朝早咗出門口   所以要轉車去家姐屋企   估唔到都好方便 ~

因為家姐要去買早餐   咁我自己上佢屋企先   反正我有鎖匙嘛 ~

一開門見到工人   我話以為佢瞓覺   所以唔按門鐘   之後佢話星期六放假先會瞓咋   哈哈 ~

咁樣望好似好細隻咁   不過佢以唐狗嚟講真係算細隻呢



我覺得好大隻耳仔   


係咪天氣乾燥所以係咁 R 呢 ?!  



等食


細個個樣真係勁得意   諗起家姐話會唔會 Berry 大隻咗就唔鍾意佢   真係痴鬼線   哈哈



家姐買早餐番屋企一齊食   等埋工人掃完地就叫佢食沙爹牛肉米做早餐   我覺得兩個早餐三人食最好   始終粉麵都好飽肚嘛 ~

冬蔭功湯底好辣   好耐無食咁重口味早餐   哈哈


今朝頭都未乾哂就換衫   之後見巴士 5 分鐘後到   要即刻飛出門口   錶又無戴   Body Cream 又無搽   所以問家姐有無 Body Cream   工人拎咗佢 4 支私伙 Nivea 同 Vaseline 比我揀   Vaseline 仲要係泰國熱賣嗰兩款   真係貪靚妹   咁我話好香呀   所以家姐即刻話叫工人下次幫我買   因為印尼買係平好多   不過我話唔駛呀   屋企有 5 支 Cream 應該可以搽兩年啦 ~

有啲眼瞓咁



影影下就唔會望鏡頭㗎喇


之後工人幫家姐夾頭髮   夾咗 20 分鐘呀   夾完出嚟個孤型好靚呀   所以我又叫佢幫我夾   我覺得好似啱啱比髮型師幫我整個頭咁   好靚呀   哈哈 ~

家姐又話叫工人幫我買個直髮夾   我話唔駛啦   自己夾未必咁有心機呢 ~

10 點左右出門口   因為搭地鐵   我叫家姐負責睇點去呀 ~

我哋要遲 10 分鐘先到   所以打比診所要遲啲   姑娘話無問題   之後去到都等咗 45 分鐘先有得睇   我同家姐講過可能要等一個鐘㗎 ~

家姐登記資料   姑娘話認得我   我同家姐都覺得好出奇   可能我三個月前嚟過   有啲印象啩 ~

咁我陪埋家姐入去醫生房   醫生見到家姐件衫係八哥   問佢係咪養呢隻狗 ?!   家姐話之前養過 3 隻但走哂   依家養唐狗   醫生話唐狗好大隻   又問家姐係咪領養 ?!   話佢好有愛心   家姐話大家開心 ~

醫生叫我哋食維他命丸   影埋個牌子就搞掂   之後醫生叫我同家姐一齊去 Shopping   哈哈 ~

家姐先搞笑   話唔敢去洗手間   因為未比錢   估唔到佢同我都係咁諗   但因為我有里奧大人喺度等   我就可以去廁所   之後姑娘話去洗手間無問題㗎 ~

一落到去   家姐問我識唔識去加連威老道 ?!   我答唔識   佢都喺度笑   我話次次都係里奧大人帶我行   我無認路喎   之後我開 Google Map   睇咗唔係呢邊方向就搞掂   我話出番去就知有咩地方行㗎喇 ~

去馬莎買薄荷糖   但無我上次食嗰款   之後又睇下麵包同曲奇餅   諗住買幾盒牛油比糟糟   之後叫佢嚟尖沙咀交收   不過佢同咗媽咪入咗西貢   咁唔等佢 lu ~

家姐揀咗開心果杏仁曲奇牛油餅 + 比利時三重朱古力粒曲奇牛油餅 ($72/2件)


印度式香茜蒜蓉烤餅 ($35)


買咗曲奇同 NAAN   之後買埋個法式石烤農家麵包就走人喇


家姐諗住帶我去加連威老道食韓國菜   佢之前同埋糟糟屋企人一齊去過   但糟糟又唔記得邊度   所以去唔到 lu ~

咁我哋由金馬倫道再行去加連威老道   家姐話行番樓梯落地鐵站睇指示   之後行到一半   家姐話唔好係對面條樓梯就係去加連威老道呀   哈哈 ~

金馬倫道同加連威老道係同一方向   我覺得同家姐好似自由行呀   哈哈


家姐又話嚟到尖沙咀要食韓國嘢   不過我話唔想食烤肉   之後佢話同我去打邊爐   呢句我仲驚 ~

一齊睇咗陣衫   之後喺韓國街睇下嘢 ~

下次要買辣泡菜   


醬豬蹄都吸引   本來想買番今晚食   但諗諗下都係唔好   一陣仲要去買嘢呢


呢一 Set 好似接近 $230   家姐話抵   我話等佢下次嚟我屋企食飯先買


睇完就再搵地方依嘢   見有間都唔錯咁   所以入去食喇 ~

食店嘅天花板油白色   感覺真係光猛好多


@ PURADAK CHICKEN


開餐


菠蘿梳打 (+$12) & 芒果梳打 (+$12) - 我同家姐覺得芒果起碼都有啲淺黃色啦   所以我哋飲唔出咩味道   但就夠凍都 OK


韓式烤豬肉定食 ($78) - 醬汁係甜甜辣辣   我哋覺得好味道呀   但個白飯就腍咗啲



雞翼雞膇 (4件) (追加 $39) - 家姐話韓式甜醬最穩陣   都好過話要辣   哈哈


韓式炒粉絲 ($98) - 非常之一般   仲要係得少少蔬菜絲   唔通咁先正宗 ?!


影相比里奧大人睇   佢話家姐件衫好啱今日着   哈哈   呢件係工人送比家姐嘅印尼手信   係隻八哥圖案   我以為係糟糟或者係大媽   估唔到係工人送   真係好有心喎   乖女


我成日叫家姐提我出旺角買麵包   之後佢話今晚妳唔係整 NAAN 咩 ?!?!   我話係喎   完全唔記得買咗   佢都大笑出嚟   話點解話有 NAAN 個樣變得咁慘嘅   唔係鍾意食咩   哈哈 ?!

食完就同家姐一齊去旺角 MOKO 一田   佢雖然開住個 Apps 仍都好認真係邊條路線去旺角東   但落扶手電梯時   我話係咪啱方向㗎 ?!   佢話落咗去再搵囉   我話唔得㗎   再上番嚟未必呢個出口㗎 ~

今日搭地鐵都好順利   出口位置又近   最緊要係無搭錯車   哈哈 ~

經過恆香老餅家   家姐買咗 3 個老婆餅同 3 個皮蛋酥   因為要用盒裝住   咁佢買嘢嘅時候比我見到小新袋   仲要係買任何一樣食物就可以加 $20 換   即係買 1 個皮蛋酥都得   不過我要 1 個夠啦 ~

最鍾意黃色袋   隔離係買便當先有嘅


澳洲 Driscoll's 珍寶藍莓 ($119/3 盒) - 姐夫鍾意食   所以家姐買喇   我話無貨都唔駛驚   因為我番工可以幫佢買呢
澳洲牛油果 6 個 ($24.8) - 我同家姐每人 1 袋
卡樂 B 宅卡 B 燒烤味 & 熱浪薯條企身 (好似 $38.9/2 件) - 家姐同工人 Share 食
澳洲紫皮薯仔 (好似 $15.9) - 我覺得平呀   所以買喇


同家姐去一田買藍莓   之後再買下其他嘢   今日第一日激安   但我覺得唔係咁多人 ~

買完之後就去花園街   家姐就要出去整嘢   佢話好多謝我陪佢   我都話今日兩餐都免費好開心   之後家姐打嚟話馬莎嘅曲奇餅係我比錢   哈哈   其實我都唔記得去過馬莎買嘢囉 ~

咁阿花 Whatapp 同我傾偈   之後佢話原來我 A/L   仲話以為我 Lunch Time 咁耐未番係因為去一田   我話買都唔會買咁耐啦   終於明白點解啲人要刷存在感   哈哈 ~

去八珍買豬腳薑同甜麵醬   再買即煮咖哩醬   之後再去花園街行下 ~

呢個刨只係 $20   我之前喺 DAISO 買錯咗刨絲器   所以今次見到有就即買喇   我買完就有幾個人買   唔知以為我做煤   哈哈 


里奧大人以為我去咗佐敦   因為佢只係知道我陪家姐去尖沙咀   無諗過我會出旺角呢


最後買埋半隻貴妃雞同鮮榨椰汁   再去買西蘭花同紅蘿蔔   之後就搭小巴番屋企 ~

番到屋企都 5 點半   要快啲預備晚餐 lu ~

打爛咗樽豬腳薑   真係心痛死我啦   之得買方便裝啦   嗚嗚 ~

里奧大人 6 點幾放工   所以接近 7  點先食得 ~

是日晚餐 - 咖哩薯仔貴妃雞 + 印度式香茜蒜蓉烤餅 + 西蘭花

咖哩薯仔貴妃雞 - 間唔中食咖哩真係唔錯   又方便喎   以前整得仲簡單   只係雜丸腸仔   但依家唔係咁想食咁多雜丸呢   頭先買咗半隻貴妃雞要 $65   但屋企附近只係 $50   不過我唔想再行嚟行去   所以點都買㗎喇 ~

營多仍然賣 $30/2 包


印度式香茜蒜蓉烤餅 - 喺馬莎買嘅   $35 有 2 大塊都抵食   但其實 18 號到期   唔明點解唔減價囉   減咗價會開心好多嘛   哈哈 ~

西蘭花 - 諗起以前一煮就 3 個   因為我鍾意食西蘭花   但自從個胃唔好就唔敢食咁多 lu ~

洗埋碗再做小清潔   再開機洗衫就沖涼喇 ~

今晚叫里奧大人熨衫   因為條腰好痛   可能今日揹咗成日背囊呀 ~

之後一齊睇 "Moving 異能"   真係讚壞咗   呢兩集劇情拖得太長喇   有啲悶 ~

里奧大人唔係咁鍾意食牛油果   但我都會照比佢食   哈哈


里奧大人揀緊要邊款嘅時候   阿妹話呢款一定啱我食


係好味喎   第時叫佢幫埋里奧大人揀就可以了   哈哈 


咁再睇下電視   又係 10 點 45 分瞓覺   今晚一定要里奧大人幫我按腰拍背脊先瞓覺   好少痛得咁犀利呢 ~  

沒有留言:

發佈留言