2023年11月9日星期四

蕃茄芝士和牛漢堡蝴蝶粉 + 剁椒福花 ( 9-NOV-2023 )




( 9-NOV-2023  THU )

尋晚瞓得麻麻哋   成日好似熱   但唔蓋被又凍喎 ~

早餐食芝士排包   我同里奧大人講話尋日食 3 片包 + 1 片芝士都唔錯   唔駛食咁飽   點知里奧大人話唔係咁夠飽呀   所以今朝整 2 片芝士喇 ~


菇場唔忙呀   同阿花 Whatsapp   所以對眼好攰   哈哈 ~

Lunch Time 出去行陣   食完鯪魚球米又再行   差唔多 12 點 40 分就番菇場喇 ~


自從上次喺廁所肚痛暈低之後   我真係唔敢再食咁辣   依家都係加少少辣椒油就算   我之前係每次落兩湯匙㗎   係要好辣先過癮嘛   依家就命仔緊要   哈哈


仍然唔忙   咁做下自己嘢又傾下偈   咁就好快放工喇 ~

番到屋企即預備晚餐   里奧大人 6 點半番到屋企都仲未食得   叫佢沖咗涼先   今晚要 7 點幾先開餐呀 ~

是日晚餐 - 蕃茄芝士和牛漢堡蝴蝶粉 + 剁椒福花

蕃茄芝士和牛漢堡蝴蝶粉 - 我以為屋企有包蕃茄醬   點知原來係咖哩醬   所以即刻整蕃茄蓉   里奧大人話今次整得好好味呀   聽到佢咁講就最好心啦 ~

剁椒福花 - 終於食哂棵福花   係時候停一停了 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後就沖涼   抖陣就熨衫 ~

搞掂哂就睇 ASTRO 嘅 MJ 退伍 Vlog   又好笑又傷感   如果 Binnie 喺度就好啦   唉 ~

我鍾意食呢啲米餅   但家姐就只鍾意食薄薯片   所以又益咗我喇


9 點左右同里奧大人睇 "Moving 異能"   依家睇到第 10 集   都覺得幾好睇   不過睇到 10 點 50 分都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言