2023年11月28日星期二

椒鹽豬扒拚京都骨飯 + 魚香茄子拚涼瓜排骨飯 (外賣) ( 28-NOV-2023 )

椒鹽豬扒拚京都骨飯 - 兩個餸都好味   但其實餸同飯都食剩大半   咁里奧大人聽日有飯帶了


魚香茄子拚涼瓜排骨飯 - 我多數食哂有汁嘅餸先   所以呢兩個餸就食得哂喇  


勁哥就食肉餅拚四季豆   我買嘅時候見到西蘭花新鮮出爐   所以問佢食唔食 ?!   佢話唔食   咁當我比錢嘅時候   見到係裝咗西蘭花   好在比我見到佢裝錯咗咋   唔係就唔好意思買錯比人嘛   勁哥係咁問幾錢 ?!   里奧大人話唔駛   不過我幫得佢買其實都預咗唔收錢呢


( 28-NOV-2023  TUE )

感恩一覺瞓天光呀   里奧大人話半夜熱醒要開冷氣   我真係完全唔知添呀 ~

早餐食窩夫   搽牛油花生醬真係好味好多   不過用多咗時間 ~


食完就靈修 20 分鐘   其實我鍾意朝早靈修   因為全日最精神就係朝早嘛 ~     

菇場唔忙   但 10 點又要開會傾 System   一個好廢嘅問題可以用 45 分鐘去傾   真係救命   咁 11 點 44 分   高佬手機響就出去聽   之後一去無回頭   我哋就傾到 12 點 ~

同小雪佢哋一齊搭 Lift   佢哋話高佬肯定去咗食飯   咁就真係好心啦   自己 In-charge 都偷走 ~

好餓呀   所以去食牛筋河   之後再行到 12 點 50 分先番菇場 ~

真係好鍾意多蔥


牛筋份量都唔少㗎


忙咗陣就要去開會   之後有 Urgent 又出嚟   做完又開會   終於 5 點 23 分開完會   又話下次再嚟   其實佢未整好個 System   加上只係做模擬記錄   咁聽完即做又有人教   做就梗係易啦 ~

放工即走   今晚里奧大人同勁哥一齊聽講座   感恩我搭到快車   所以買埋晚餐比佢哋食喇 ~

我哋一路食一路傾   傾到差唔多 6 點 45 分都要走喇   因為佢哋要去搭車呢 ~

我就諗住去間麵包店買麵包   但搵極都搵唔到   所以又周圍行下   差唔多 8 點先番到屋企   原來行咗個幾鐘了 ~

沖埋涼就抖陣   之後熨衫 ~

今晚試下焗蕃薯   我覺得算成功呀   韓國蕃薯又甜又糯   好在特價嘅時候買到   哈哈    


里奧大人 9 點 50 分番到屋企   仲諗住佢 10 點幾先番到嚟添 ~

睇睇下電視   里奧大人問我做乜唔瞓覺 ?!   我以為已經 11 點幾   望下個鐘原來只係 10 點 29 分 ~

不過我打多陣機   今晚 10 點 40 分都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言