2024年9月16日星期一

點匠佳餚 @ 紅磡 ( 12-SEP-2024 )

點匠小籠包 ($45) - 有湯汁   但豬肉餡好 "鞋"   真係好有特色


排骨粗炒 ($98) - 其實味道唔錯   但啲豬扒 "鞋" 到爆炸呀   我煮嗰啲都無咁 "鞋" 囉   里奧大人直頭要吐出嚟添呀   呢間食店真係唔會再有下次


( 12-SEP-2024  THU )

今朝起身去廁所   原來只係 6 點 20 分   咁繼續瞓 ~

我仲覺得瞓得唔好   但其實瞓到 6 點幾都算係好啦   哈哈 ~

同里奧大人出去食早餐   食完就搭車番工   時間啱啱好 ~



菇場忙下停下   呢排都係整下啲手尾   所以就可以做下停下呢 ~

Lunch Time 都係出去行陣   咁好多時都係阿後 我 船頭 阿花 4 個一齊搭 Lift   阿後就會話人齊喇   之後船頭講開有幾層樓嘅人係早咗放工   但佢哋成日都格硬迫入 Lift   個背囊又大喎   我話我背囊都係好大喎   佢話我會將個背囊放低   但嗰班人係唔會囉   又唔知個背囊好似玩降落傘嗰啲咁大個   佢咁形容真係好搞笑呀   哈哈 ~

行咗一陣就去食水餃米   食完再去 759 買零食再去 360 買檸檬汁就番菇場喇 ~


特登去買比船頭 阿齋同阿花   因為之前佢哋請我食嘢同飲嘢   不過我嗰排好攰   無咩意慾睇零食囉


同阿齋傾咗 15 分鐘   啱啱好開工 ~

仍然忙下停下又 Skype 下   所以好快就放工 lu ~

今晚同里奧大人一齊睇中醫   醫師話佢今日個脈好番好多喇   感恩感恩 ~

我就因為呢排成日飽飽滯滯咁   所以個人好濕熱   仲話我之前唔係咁   同埋我成日半夜打噴嚏   佢話我鼻敏感同氣管敏感要繼續調理   希望快啲回復狀態啦   因為下個月好忙呢 ~

里奧大人話番屋企附近食台灣嘢   我話好餓呀   同埋一陣要去拎鞋   我要食嘢先呀 ~

我想食小籠包   但呢間價錢仲貴過上海姥姥   地方又比較細   我話都係食第啲   但里奧大人話咩都試下啦 ~

食完就去拎鞋   之後去買糖水   買完就番屋企喇 ~

沖埋涼抖陣就食糖水   我食到好飽呀   所以熨 2 機衫當做運動呢 ~

芋園綠茶 6 號 (芋圓+綠茶凍+小丸子+珍珠+西米) ($28 再 +$3 小丸子) - 今次試下新嘢   但下次唔會再叫   哈哈


粉粿綜合凍 ($33) - 呢個賣相豐富好多   哈哈


睇多陣 BAO Family   今晚 10 點 45 分先瞓覺 ~

2 則留言: