2024年9月3日星期二

招牌鍋貼套餐 + 招牌鍋貼 & 麵線套餐 (外賣) ( 3-SEP-2024 )



( 2-SEP-2024  TUE )

尋晚瞓得唔好呀   半夜係咁咳   諗起之前試過百日咳   我係要含住粒喉糖瞓覺   咁先舒服啲可以瞓到咋 ~

早餐仍然食芝士吐司   原來真係有好多芝士㗎   所以食 2 塊真係超級飽呢 ~ 


今朝要拎啲嘢去里奧大人公司   我行得超慢呀   所以里奧大人知我真係唔夠氣   哈哈 ~

頂爺一聽我把聲   就話把聲好 "盟"   話好番哂要啲時間   我話個個都咁講呀 ~

家姐 Whatsapp 張早餐相比我睇   我話妳唔係一三五番公司咩 ?!   佢話係   其實佢比得早餐相我睇就梗係喺屋企啦   同埋其實我係想話一二三囉   我依家成日都講錯哂時間咁呀   哈哈 ~   

菇場唔忙呀   但間唔中都係咁咳   好似扯蝦咁   肥仔豪話我起碼要個幾月先好番哂   我話知啦   個個都咁同我講呀 ~

阿齋又問我有無帶飯 ?!   阿爽又咁問   仲話以為我籮柚痕帶一日咋喎   我話 Sorry 唔係囉   呵呵 ~

Lunch Time 都無出去行   但差唔多 12 點幾先食個 Lunch   雖然有飯但都唔會 11 點 45 分食囉   實在太早喇   哈哈 ~


蒸完放喺自己個位   真係好方便   同埋唔會有味道出嚟   呢樣最緊要呀


唔忙就做自己嘢   所以覺得好快放工 ~

買埋晚餐就番屋企   行行下覺得隻手無嘢拎咁輕鬆咁   之後先發覺原來無拎到個手袋呀   嚇到我即刻跑番去食店呀   感恩個袋仲喺度呀   感謝主 ~

食完就同里奧大人去搞啲嘢   我突然間同里奧大人講話點解大餅番工 ?!   佢話點解唔番 ?!   我話星期一嘛   佢話今日星期二啦   中午仲一齊去食中秋午餐添   妳唔記得喇 ?!   我話係喎   今朝同家姐傾偈又講錯日子   呢排真係好唔掂   哈哈 ~

番到屋企即開機洗衫   之後沖涼休息喇 ~

$45 減到 $29   仲要係下年先到期   所以忍唔住買   其實我之前喺一田已經買咗包米餅㗎喇   所以問家姐工人食唔食   食就比佢   家姐話我其實買嚟做咩   哈哈   


睇下 Youtube   今晚 11 點先瞓 ~ 

沒有留言:

發佈留言