2024年9月18日星期三

譚仔三哥 @ 紅磡 ( 14-SEP-2024 )

過橋米線 (煳辣 3 小辣) - 里奧大人估唔到我又食米線


雲耳


蜜桃乳酸特飲


( 14-SEP-2024  SAT )

感恩一覺瞓天光呀   今朝 8 點半都醒咗   里奧大人話佢都起身呢 ~

沖埋涼就出去食早餐   里奧大人今日本來番晏   但佢又好多嘢做   我又要幫皇上執房   所以都早啲番公司 lu ~



我次次去里奧大人公司   都會第一時間睇下 Yoda 有無比人搞   哈哈 ~   

里奧大人話小辣椒仲搞笑   將 Yoda 瞓低   再用毛巾放喺額頭   話佢發咗喎   又將隻老虎仔擺落 Keroro 個頭上面   里奧大人話佢每次番工   都發現啲公仔有啲唔同   哈哈


因為皇上今日番好晏   所以可以幫佢執房喇 ~

本身有好多嘢放喺 3 個紅白藍嘅   個個見到都忍唔住話佢   我都頂唔順呀   所以係我主動話幫皇上執房囉 ~

執咗接近 2 個鐘   比我想像中快呀 ~

里奧大人影咗 Before & After 比皇上睇   佢話原來係同一間房   真係好 Amazing   我成日話佢間房搞到咁先  Amazing 呀   哈哈 ~

之後話請我食飯   我話唔駛啦   難得佢肯比我幫佢整理間房嘛   我又可以當做練習   哈哈 ~

搞掂哂都差唔多 12 點   同榴槤傾咗一陣偈   之後佢 1 點半佢要開會   所以可以一齊食午餐喇 ~

惹味欖角骨 - 新鮮整起   我同榴槤都覺得好味道呀


川式口水雞 - 份量細哂


酸菜魚米線 - 今次加錢轉食米線   咁唔駛三個套餐都係白飯嘛


桂花冰釀 (+$8) - 榴槤話試下


慾望酸梅 (+$8) - 無啦啦比咁多冰


我食完就去探訪   里奧大人就番公司 ~

今次都係同皇太后加一個弟兄去探訪   但係去老人院嘅   有一個係 3 點先可以探   所以探另一個先 ~

探完已經 2 點 35 分   之後番到中心抖下 ~

同皇太后講邪靈啲嘢   皇太后覺得匪夷所思呀   好在佢同我感覺一樣咋   哈哈 ~

差唔多 3 點再出去探訪   大約 3 點 45 分就番到中心做檢討   傾到  4 點半都要走喇   因為要去里奧大人公司幫手 ~

里奧大人洗乾咗啲袋仔   所以將啲袋仔放喺佢哋頭頂吹乾   Yoda 真係慘   哈哈


搞掂就番崇拜   之後有小食會 ~

咖啡蛋糕 / 斑蘭蛋糕 - 個個都話蛋糕好味   不過我無食呀   里奧大人就每樣食 1 件


斑蘭糯米糕 / 南瓜糯米糕


斑蘭糯米糕真係超級好味


食完就要幫里奧大人做嘢   所以差唔多 8 點幾先食晚餐呢 ~

諗住一齊番屋企   但里奧大人驚聽朝啲嘢做唔切   所以又番公司做嘢 ~

我就番屋企啦   開埋機洗衫就沖涼休息 ~

里奧大人 9 點半先番到屋企   佢話好在真係番公司做埋   唔係聽朝肯定做唔切呀 ~

睇下 Youtube   今晚 11 點都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言