2024年9月17日星期二

燒汁焗雞下肶拚墨魚丸 + 部隊鍋拉麵 + 唐生菜 ( 13-SEP-2024 )





( 13-SEP-2024  FRI )

尋晚瞓得麻麻哋   之後又係咁發夢   但感恩起身都精神嘅 ~

咁我煲熱水之前快手取消手機飛線   點知唔小心打咗比家姐   我正喺 Whatsapp 話佢知打錯   我已經打咗個打字   點知家姐已經打嚟好驚問咩事 ?!   因為我唔會咁早打比佢家嘛   佢話佢咁啱揀歌嘅時候   見到個未接電話   仲話我做咩唔 Whatsapp 比佢知話打錯   我話無諗過妳咁快打番比我囉 ~

之後同我講去 A1 換豆漿   原來係最後一日呀   講完又問我食咩   佢一陣食咩   星期六做啲咩   傾咗成 10 分鐘呀   我話我要食早餐唔傾喇   哈哈 ~

里奧大人今日放假   咁我都唔出去食 lu ~

早餐食扭紋栗子酥   仍然覺得好好味呀 ~


菇場忙咗陣就 Skype   開心開心 ~

Lunch Time 出去譚仔食米線   其實本來唔餓   但同冰姑係咁講嘢食   講到我好鬼餓呀   所以出去食囉 ~


坐我隔離女人講話佢兒甥女細個由阿婆湊大   到大個之後同媽咪關係比較疏離   再話細個無陪伴佢成長   呢份愛嘅缺失   點都彌補唔到   我覺得佢又講得幾啱   所以我當下好感恩   爸爸媽咪咁錫我   我真係喺愛裡面成長呢 ~

食完去買菜同百香果   有個女人好大聲傾電話   話佢朋友做嘢心急 粗心大意又衝動   我聽完都笑   佢呢位朋友都幾難搞下 ~

番到菇場已經 12 點 50 分   所以睇陣 BAO Family   阿花叫我做熊腦人   哈哈 ~

唔忙就繼續 Skype   咁就好快到放工呢 ~

番到屋企即預備晚餐   雖然唔係難   但要啲時間呢 ~

是日晚餐 - 燒汁焗雞下肶拚墨魚丸 + 部隊鍋拉麵 + 唐生菜

燒汁焗雞下肶拚墨魚丸 - 得兩隻雞下肶好似好少   所以焗啲墨魚丸喇 ~

部隊鍋拉麵 - 終於清哂啲部隊鍋湯包   下次唔會再買 lu ~   

唐生菜 - 點都要食啲菜   所以去錢大媽買包唐生菜   我揀細棵嘅   呢度只係 $4.7 咋 ~

洗埋碗就同里奧大人出去搞啲嘢   搞掂就即番屋企 lu ~

番到屋企即開機洗衫   之後沖涼休息 ~

里奧大人之前拎咗個美心流心月餅比我   今晚都要食埋去喇


試下打橫切   點知一切就碎哂   好在我自己食咋


呢排又成日打機   所以睇一陣 Youtube 又已經 11 點   係時候瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言