2024年9月19日星期四

豚肉生薑燒 + 咖哩吉列豬扒飯 (外賣) ( 15-SEP-2024 )

豚肉生薑燒 / 咖哩吉列豬扒飯 - 同里奧大人 Share 食吉豬飯   豚肉飯就大家聽日嘅午餐   一個價錢可以分三餐食真係好抵呀   哈哈


( 15-SEP-2024  SUN )

尋晚瞓得一般   因為成晚諗團隊遊戲點樣玩   但今朝都要同里奧大人一齊起身   因為佢公司有大 Project 要幫手呀 ~

今朝慢慢嘆個早餐   其實平時都係嘅   哈哈 ~



食完早餐即番公司喇   忙完就到我整團隊遊戲物資   里奧大人就要同大胃王開會 ~

搞到差唔多 12 點   里奧大人啱啱開完會   所以叫埋阿妹一齊去食午餐喇 ~

本來 11 點 45 分出發   但里奧大人開會開遲咗   我哋又要 1 點前番到公司   所以得 45 分鐘食飯咋 ~

不過我都要慢慢食囉   其一啲飯好熱   其二食得太趕   我會好唔舒服咁㗎 ~

個湯好熱   我同阿妹都話飲完成個身好舒服


砂鍋牛肉飯+湯 ($58) - 阿妹都鍾意食牛肉   咁就好喇


砂鍋辣豬肉飯+湯 ($58) - 我要食飯焦   所以先食呢個飯



韓兄弟半半 (豬肉飯) ($65) - 里奧大人就鍾意食半半   佢一坐低就話佢個午餐應該係最快   點知反而佢最耐   哈哈


食下傾下   阿妹話佢仲有睇韓劇   我話我無睇好耐   之後里奧大人好快話我睇福寶嘛   我鍾意啲咩   里奧大人都會同佢啲同事講   但會加句係呢一刻   哈哈 ~

食完就番公司   又要忙一大輪   CF 話好感謝我幫手   我話唔駛感謝啦   佢話有啲人好計較   一份人工兩個人做   咁我話幫到咪幫囉   我真係無咩所謂   反正我又做得好開心 ~

搞掂都 4 點喇   要坐低抖下   咁有個單位比啲小食比我哋   咁啱里奧大人又喺度   佢話我同阿妹本身死氣沉沉   一見到人拎嘢比我哋食   我哋即刻笑哂口同雙眼發光呀   真係零舍誇張   我話人哋特登嚟拎比我哋呀   唔通喊住拎呀   無厘得體 ~

斯里蘭卡奶茶 & 小茴香多士


因為得我同里奧大人 阿妹 大餅同叻叻   根本飲唔哂啲奶茶   所以我話猜輸飲   最後好似每人要飲多 2 杯   哈哈 ~

6 點終於放工   但又未餓   所以買外賣番屋企食算喇 ~

里奧大人去買外賣   我就番屋企沖涼先 ~

食完真係要休息下喇   之後我睇 "他人即地獄" 預告片   我話男主角幾靚仔   所以話中秋節放假睇   里奧大人好驚訝話睇呢啲 ?!   咁我再繼續睇啦   但原來好血腥   我話假期都係唔睇喇   哈哈 ~

再睇下其他嘢   今晚 10 點半都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言