2024年9月20日星期五

羅漢齋水晶餃 + 雞扎 + 秘制金錢肚 + 足料糯米雞 (外賣) ( 16-SEP-2024 )





( 16-SEP-2024  MON )

尋晚瞓得麻麻哋呀   唔知係咪飲咗奶茶   同埋晚餐又飲咗杯凍茶呢 ~

早餐食芝麻餐包夾芝士   唔錯唔錯 ~


靈修 15 分鐘就走喇   依家都早咗番工   咁都好㗎   唔駛咁多人喺 Pantry 洗杯 ~

菇場忙呀   所以對眼好攰好攰 ~

Lunch Time 出去買菜   船頭話呢兩個星期六都唔舒服   所以無出街   之後佢衰衰咁話因為無得番工   佢最鍾意就係番工嘛   我話妳可以逢星期六番嚟㗎   但唔駛入公司   阿花都叫佢喺門口望下就得㗎喇   唔好開冷氣開燈嘥電   真係笑鬼死   之後船頭話會影張相   話新蒲崗天晴   因為西瓜好鍾意咁   哈哈 ~

依家又鍾意番帶飯   始終出去食得多好悶   我又來來去去都係食嗰啲更加悶


仍然忙呀   但都會 Skype   哈哈 ~

放工即走   里奧大人今日要番工   差唔多 5 點幾要去拎卡片   咁我可以去埋 360 買嘢先去買晚餐呢 ~

衫初新出嘅時候都買過㗎喇   但得 6 件裝   咁啱里奧大人話要起碼 20 包   呢盒係 12 個裝   我買 2 盒就搞掂


食完就要同里奧大人去搞啲嘢   差唔多 8 點就搞掂 ~

番到屋企即開機洗衫   之後沖涼休息   里奧大人就熨衫 ~

今晚同里奧大人一齊睇 Youtube   咁啱睇到美食之旅   睇佢哋嘅自助餐都唔錯   我越睇越餓囉   但刷咗牙就唔食嘢喇   里奧大人就居然開薯片食   平時佢好少咁家嘛 ~

睇到差唔多 10 點 45 分   我要瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言