2024年9月21日星期六

咖哩薯仔燜雞 + 豆角炒飯 + 炸魚皮 (外賣) ( 17-SEP-2024 )





( 17-SEP-2024  TUE )

感恩一覺瞓天光呀   7 點都醒咗   但懶床到 7 點 15 分先起身整早餐呢 ~

早餐食餐包搽花生醬同柚子果醬   間唔中甜甜哋都唔錯 ~


我叫里奧大人唔好喺出面食魚   因為驚啲魚唔熟   佢話食魚片呢 ?!   我話唔得   因為知佢玩嘢咁問   佢再問煎釀三寶啲魚蛋得唔得呀 ?!   我話都唔得   過咗成分鐘   佢又話乳酸菌得唔得呀 ?!   我話你唔駛再諗喇   將啲時間諗啲有用嘅嘢好過啦   笑到佢身都震埋呀   佢又唔知自己頭先係突然靜哂諗緊嘢喎   同埋食物種類佢又唔多識   仲居然諗到乳酸菌   嗰分鐘就係諗埋呢啲食字   真係好無聊   哈哈 ~

食完就同里奧大人一齊番公司   整呢樣嗰樣   只靈修咗 10 分鐘咋   之後都要走人喇 ~

菇場忙下停下   之後見到群組訊息話今日收 4 點   好開心呀 ~

11 點半收到探訪對象電話   原來同我講中秋節快樂   我話真係唔好意思啦   應該係我打比佢   哈哈   其實今朝都 Whatsapp 比佢   估唔到佢咁有心 ~

好感恩佢會話我知生活鎖碎事   因為呢樣係我要關懷之一   之前唔係咁熟嘅時候   真係好難打開話題咁㗎   估唔到今次仲傾咗 15 分鐘添   開心開心 ~

Lunch Time 出去食牛筋河   食完又去買啲菜同榴槤蕃薯   最後買蛋撻比茶記啲人食   之後傾幾句就番菇場喇 ~


阿齋話依家我成日睇貓貓   每次擰轉臉都係見到熊貓   我話佢哋得意嘛   同埋唔駛睇字幕   哈哈 ~

仍然忙下停下   所以好快又 4 點   可以準時放工 ~

去埋惠康買湯丸就番屋企   里奧大人本身放 3 點   點知佢同阿妹做到 4 點半先放工呀 ~

本來諗住去里奧大人同阿妹傾下偈   不過我番上屋企之後   完全唔記得約咗阿妹   原來佢同里奧大人都問我 Whatsapp 喺邊 ?!   但我無睇手機囉 ~

之後里奧大人話佢做咩做完嘢仲唔走 ?!   佢話等埋我   但里奧大話我應該番屋企   阿妹就同佢一齊走啦   真係唔好意思 ~

番到屋企都即預備晚餐   今晚 6 點半可以食得 ~

田師傳乾咖哩即煮醬料


優品 360 只係 $15/盒   所以買 3 盒孝敬里奧大人


阿妹同叻叻請食梨   易姐請食橙   餅乾係細細聲去日本嘅手信   杯麵唔記得邊個請


是日晚餐 - 咖哩薯仔燜雞 + 豆角炒飯 + 炸魚皮 (外賣)

咖哩薯仔燜雞 - 上次買咗 Pack 龍崗雞   用嚟煮咖哩就最好   咁我再加幾條脆皮芝士腸   咁唔駛就咁食雞咁悶嘛 ~   

豆角炒飯 - 里奧大人見到有炒飯就好開心   真係幾乎成碗食哂呀 ~ 

炸魚皮 (外賣) - 好想食呀   所以買包細嘅 ~

洗埋碗就沖涼   今日出咗好多汗好攰呀   所以都唔出去賞月喇 ~

里奧大人就熨衫   等埋佢沖完涼就睇 Anya 套電影   睇咗 2 個鐘   我哋覺得結局比較悶 ~      

睇完都 10 點   再睇陣 Youtube   今晚 11 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言