2024年9月7日星期六

香辣蒜蓉焗帆立貝 ( 7-SEP-2024 )



( 7-SEP-2024  SAT )

尋晚瞓得都 OK   今朝 7 點 25 分醒醒哋   咁里奧大人又未起身   所以我之後都係繼續瞓 ~

瞓到 9 點 45 分都醒喇   沖埋涼就去食早餐 ~


里奧大人無啦啦比哂頭先找嘅錢比我   但佢有帶銀包家嘛   咁我話唔要啦   佢係都要比   仲話佢好少用錢   可能我成日話我整早餐午餐   等如佢慳咗錢   哈哈 ~

中醫又未開診   所以番去屋企抖陣先 ~

今次里奧大人都睇埋   醫師話佢脈搏都跳得快   個人好緊張   醫師叫佢沖涼沖耐啲   可以 Relax 下   我話無計啦   呢排有大 Project 要搞 ~

我就睇咳   醫師話我氣管敏感   所以今次啲藥係主要係針對咳呢 ~

睇完就去黃埔行下   去 DAISO 買嘢   又喺 Cantevole 買咗麵包   之後就再繼續行 ~

諗住買衫   里奧大人話又係買嗰啲款   其實買同唔買無咩分別   咁其實又係嘅   我有時話我着新衫   佢即刻話妳唔講真係唔覺   呵呵 ~

我話想買 2025 年月曆   感恩比我見到呀   之後問家姐要唔要   佢又無覆   咁我都去比錢喇 ~

之後去睇其他嘢   家姐又話好鍾意   咁我哋又行番去買啦   順便買埋比佢同事   大家都開心   哈哈 ~

買完都差唔多 1 點   所以食埋 Lunch 喇 ~

黑醋味啉豬軟骨 ($82) - 味道麻麻哋   同埋幾多肥膏   我以為地瓜米粉係炒米粉呀   點知原來係湯米粉   不過湯底都幾好味


鹽酥雞扒肉燥飯 ($82) - 新鮮熱辣係好食嘅


好佩服佢哋嘅刀功   可以切到咁薄   佢將雞扒切條   每條嘅前半部係得粉漿咁咋


蜂蜜柚子茶 (凍) / 黑糖珍珠奶茶 (凍 +$8)


食完再去睇鞋   因為想買番去菇場着呀   感恩買到啱心水嘅   同埋又做特價只係 $219   不過無貨要等通知呢 ~

最後行埋 DONKI   里奧大人話有個女仔一路行一路唱 DONKI 歌   話同我一樣咁鍾意首歌   哈哈 ~

我呢期好鍾意水怪   不過又唔係好想買



我都好鍾意小白


買埋菜就走喇   里奧大人拎高袋菜   再話拎住袋菜番公司 ?!   我都忍唔住笑呀   如果真係拎番公司   我一定會用環保袋裝住啦 ~

番屋企就抖下先   里奧大人補眠咗 20 分鐘呀   我話如果攰就唔好陪我行街嘛   我寧願佢休息好過   不過佢實話唔攰   因為佢成日覺得無咩時間陪我   同埋真係好難得我星期六唔駛番工就真   哈哈 ~

芝士條 ($14.5) / 朱古力捧捧 ($18)


水怪係 $49.90   SHO-CHAN 就 $59.90   我之前都買過水怪   所以想轉   問里奧大人買咩好 ?!   佢話鍾意 SHO-CHAN   咁我就買啦   其實都幾鍾意佢嘅   哈哈   最感恩原來係有折添呀   折咗只係 $43.90 咋


家姐同事鍾意 Hello Kitty   咁頭先我求其搵係唔見   到第 2 次里奧大人去搵就搵到   所以即買啦   呢個都有折   最搞笑里奧大人居然記得家姐同事叫肥妹   以為係買比佢   我話係買比第個呀


抖到 3 點幾就出發去里奧大人公司   我要幫佢執一陣嘢   不過半個鍾就搞掂   之後到我番屋企執自己間屋喇   哈哈 ~

沖埋涼就即刻執衣櫃同零食櫃   咁又執咗 2 個半鐘   搞掂就開機洗衫 ~

睇下 Youtube 又打下機   又睇陣電視   今晚可以 8 點先預備晚餐 ~

里奧大人 9 點先番到屋   好在我話我煮咋   我可以喺屋企舒舒服服等佢   唔駛又特登出去食晚餐呢 ~

是日晚餐 - 辣蒜蓉焗帆立貝

香辣蒜蓉焗帆立貝 - 終於清哂啲帆立貝   今次就咁焗就算   估唔到仲好食   哈哈 ~

食完就即洗碗   之後沖涼休息 ~

里奧大人話阿妹問我聽日去唔去佢公司 ?!   我以為想我幫手   原來佢話想同我傾下偈   不過我都好似好耐無跟里奧大人星期日番工咁   唔怪得佢咁問啦 ~

睇下電視   今晚無咩睡意   所以差唔多 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言