2024年9月4日星期三

燒汁薯仔燜雞下肶 + 菜心苗 + 炸魚皮 (外賣) ( 4-SEP-2024 )





( 4-SEP-2024  WED )

尋晚瞓得勁差呀   應該係尋飲咗杯百香果綠茶啦   今朝鬧鐘響咗都要懶床一陣先起身 ~

里奧大人又唔係咁舒服   佢都晏啲先番工   不過我都叫佢快啲請兩日假休息   因為佢好似呢排無休息過咁囉 ~

今朝都會出去食早餐   因為我一定要飲杯醒神咖啡呀 ~


菇場唔忙   可以做自己嘢 ~

依家戴咗口罩雖然都係咳   但唔戴就咳得更犀利   所以呢兩個月都會戴番口罩呢 ~

阿齋話我終於唔帶飯喇   我話唔係唔帶   而係無得帶啫   同埋我會堅持帶飯囉   如果有煮嘅話   我唔明點解佢同阿爽會覺得我只會帶一兩日之後唔帶咁囉 ~

Lunch Time 出去食牛筋米   食完就買菜同炸魚皮   之後再去嚐麥手作買千層吐司   見 $25 就試下   最後買埋雞骨草比里奧大人就番菇場喇 ~


忙下又停下   家姐打嚟話有月餅比我   之後我話下星期六去佢屋企   佢吓咗一聲之後再哦一聲   我話做咩好唔想我嚟咁嘅 ?!   佢話因為下星期係 14 號   奇怪做咩會咁早嚟   我話我以為係 21 號呀   哈哈哈哈   等我仲同里奧大人講話今星期六下午要探訪唔得閒   依家成日記錯哂日子添 ~

放工即走   番到屋企就預備晚餐喇   里奧大人話 6 點幾先放工   咁我可以唔駛咁趕 ~

是日晚餐 - 燒汁薯仔燜雞下肶 + 菜心苗 + 炸魚皮 (外賣) 

燒汁薯仔燜雞下肶 - 第一次咁樣煮   估唔到又幾好味喎   因為我只係得 3 隻雞下肶   所以加幾墨丸再切片   咁樣好似豐富啲咁   哈哈 ~

菜心苗 - 點都要食啲菜   但其實仲剩好多薯仔喺個鍋度   所以煮少少菜就算喇 ~

炸魚皮 (外賣) - 好想食呀   不過買錯大包   所以又食 3 日 lu ~

洗埋碗就沖涼休息   里奧大人 9 點幾就瞓喇   佢真係好攰呢 ~

我就繼續睇 Youtube   不過我 10 點 25 分都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言