2011年5月1日星期日

南丫島 ( 榕樹灣 -> 索罟灣 ) + 城寨風味 @ 九龍城 ( 1-may-2011 )

藍妹大支裝 - 用碗黎裝真係好有古裝 feel   超 like 呀   如果有埋隻雞肶就 perfect 喇   因為 d 古裝好鍾意一路飲酒一路食雞肶蒿頭 / 花生 - 蒿頭好好味呀  超開胃   花生就無食到喇
陳醋木耳 - 好香醋味呀   影子話好香麻油味添啊   呢個小食好養生呢秘製豆豉辣椒醬炒油麥菜 - 呢碟菜超正呀  甜甜地辣辣地咁 ( sorry 唔識形容 )   又整得多汁喎   真係超級勁正呀炸錦滷雲吞 - 好鬆化呀   隔咗好耐再食   都一樣咁脆   good酸甜汁 - 有埋豬腸  豬肚  豬潤   個汁變得好豐富咁呀  菜甫蠔仔煎蛋 - 呢個有驚喜呀   蛋有蛋味  蠔有蠔味   d 蠔唔細隻架   同埋加咗菜甫超惹味呀 

1/4 隻乳豬 - 期待好耐嘅乳豬   個皮又薄又脆   真係好正   但我覺得好細碟囉   同埋差唔多最後先上菜   都食到 7 成飽   如果唔係應該覺得更好味呢招牌糯米飯糕蟹- 影子點架   難得佢主動點菜呢  嘩哈哈哈   不過呢隻蟹都好多肉同好多膏   而糯米飯就林咗 d   但都好好味   ( 影得一 d 都唔大籠呀  嗚嗚嗚嗚   白費咗影子一番心機添  sorry )


白飯 - 一碗架咋   其一里奧大人要食飯   其二佢話見到個木桶仔好得意喎   所以叫黎食   不過後尾影子話隔離枱嘅白飯係用普通玻璃碗   佢地望住里奧大人碗飯好耐   好羨慕咁呀  最鍾意一齊影相   d 感覺好得意呀   總知 d 餸一上枱   我地第一時間係影影影   唔知其實人有無覺得我地好怪呢   嘩哈哈哈哈哈


( 1-may-2011 sun )
今朝同里奧大人 8 點半起身食早餐   之後番屋企梳洗就出發去中環碼頭喇 ~






今日好開心   因為約咗影子同小寶一齊去南丫島行山   woo   好健康呀 ~
唉   人算不如天算   諗住搭架多班次嘅 619   點知等咗半個鐘先有車   真係激氣   所以呢   我地遲咗 15 分鐘呀 ~
不過好感恩   因為假期關係   所以有加班船   11 點 15 分開嘅   我地可以搭呢班船呢 ~
其實估唔到今日可以一齊行山架   因為天氣報告話會落雨   但今日居然無落雨   只不過係焗 d 咁呢 ~
今次好似 25 分鐘就到南丫島   都好快呀   落船就周圍影下相   買下零食   諗住去食 Pizza   但無位   因為好多都係啱啱 order 食物   都唔知會依到幾時   所以我地轉場去茶餐廳食喇 ~

凍檸樂 - 好鬼熱呀   唔飲唔得我嘅什果沙律裝 - 太熱唔想食熱嘢呀里奧大人嘅五香肉丁麵 - 無特別影子嘅蝦球炒麵 - 炒麵就好靚喇   但蝦仔就唔掂啦   唔應該叫蝦球誤導人囉小寶嘅芝士三文治 + 奶茶 - 無問小寶好唔好食喎   呵呵

食完再去食豆腐花   不過今次口感好怪   都唔滑嘅   我叫咗 d 小食   諗住一齊食   點知得我一個食 ~




開始行山 lu   行下停下影下   最開心係去到個涼亭度玩自拍    影到有人黎先走   我地行咗差唔多 3 個鐘   去到碼頭都好多人搭船   好在有位呢 ~
( 呢日有 d 焗  但唔算好曬  最緊要唔好落雨就得架喇  )( d 蕉都幾大隻  如果自己可以種就好喇 )
( 唔知咩黎  影子拻咗一粒黎聞  我同佢講話唔食得架  佢反白眼好不屑咁笑笑口  斷估其實佢都唔會食啦  但我見佢動作好快  驚佢真係食呀  呵呵 )( 經過洪聖爺灣  好想跳落水呀  因為我覺得好熱呀 )( 行到半路停一停  抖一抖  有陣涼風吹埋黎  好舒服呀 )





今晚去九龍城食嘢   但我地唔知巴士站喺邊   所以都係一路行一路搵巴士站   里奧大人話我又唔預早搵定資料   嗚嗚嗚   我一早話去九龍城架啦 ~
終於搵到巴士站   所以都好快出到九龍城   時間尚早   行咗一陣就去城寨風味喇 ~
呢間食店講明限時兩個鐘   如果無人就可以繼續坐喎 ~
其實我係第二次黎食架咋   只知道乳豬最出名   睇食評又係話最好食係乳豬   但今次我地 order 嘅食物都好好味   唔會話求求其其整   我覺得有驚喜呀 ~
今次又係一路食一路影一路傾   真係好忙呀   同埋又係差唔多同一時間黎齊   張枱都唔夠位放添呀   不過我真係好鍾意全枱都係食物   就咁睇都覺得好滿足呀   嘩哈哈 ~
食完就送影子到車站   我同里奧大人就番屋企 lu   番到屋企先知道條頸紅哂   應該曬傷咗   d 紫外光真係好勁呀 ~
影子今次又買咗江魚仔比我呀   仲有 Air Asia 嘅文件夾   好有意思呀   同埋今次影子特登去買咗一種葉   飲完之後   應該會改善到經痛問題   噢   真係好有心呀   因為呢隻葉嘅保鮮期好短架咋   擺得一兩日就會發黑   所以小寶就逐塊逐塊葉抹乾呀   嘩   好感動呀 ~  




沒有留言:

發佈留言