2011年5月11日星期三

滇品.米線 @ 九龍城廣場 ( 11-may-2011 )

黑醋豬軟骨 - 我真係估唔到係咁嘅樣囉   我以為好深色果 d 添   整得又無厘味道   最慘係好鬼油丫嘛   唉椒鹽蒜香魚 - 呢個惹味好多   不過我無食呀   肥呀芥蘭 - 無特別
( 11-may-2011 wed )
終於要番工啦   今朝去 KFC 食早餐   好耐無食 lu   覺得無咁好食咁囉 ~


番到菇場無搞作   不過咁都好   可以抖下嘛 ~


晏晝都唔願出街   所以就咁食 Oats 算喇   想減下肥 ~



差唔多 4 點幾好鬼餓呀   食咗包百力滋   菇場太冰凍太寒啦   無熱量唔掂呀 ~
今晚同大食表妹去滇品食飯再番學   佢今次又係講教會嘢   我聽完之後   我話好悶   同埋我好眼瞓   隻腳又好鬼痛   唔好再比負能量比我   一係食飯唔好傾   一係就傾另一 d 嘢 ~
放學果陣呢   隻腳痛到我有 d 頭暈嘅感覺   上到巴士就打比里奧大人   話佢知我放學喇   但隻腳就好鬼痛囉   佢問駛唔駛接我   我話唔駛   佢話哦   但收線之後又覺得佢好衰喎   可以問多次家嘛   之後佢打黎話都係接我放學   嘩哈哈   女人真係好煩呀 ~
真係唔知咩事隻腳痛到呢   好在里奧大人幫我按咗陣   真係舒服 d 喎   但都係痛囉 ~

沒有留言:

發佈留言