2011年5月3日星期二

黑椒豬扒炒意粉 + 炒菜心苗 ( 3-may-2011 )





( 3-may-2011 tue )
瞓得唔係咁好   所以將鬧鐘由 7 點 45 分教到 7 點 55 分   點知諗住懶床嘅時候   望下個鐘   原來係 8 點 55 分   再望真 d   真係 8 點 55 分呀   嚇到即刻刷牙沖涼洗頭    乜都快動作呀   之後再喺麥當勞買早餐   再打的番菇場   好在都係 9 點 15 分番到菇場   同埋今日細老闆無番   咁都無咁驚 ~
菇場有 d 嘢做咁啦   不過好快搞掂   load 下相   寫下 blog   好快就到 lunch time 喇 ~
有 lunch box 唔駛煩啦   依家天氣唔係落雨就好焗   真係小出街為妙 ~
放工去超市買餸算喇   我覺得除咗菜係貴過街市之外   豬肉同街市都係差唔多咁   可能我買得小啦   會貴 d 啩   咁樣我去超市買好過   又有積分 ~
里奧大人上咗大陸   我有多 d 時間 ready ~

是日懶餐 - 黑椒豬扒炒意粉 + 炒菜心苗
黑椒豬扒炒意粉 - 好想食黑椒意粉   如果唔係要就里奧大人   我就咁用蘑菇炒就算喇 ~
炒菜心苗 - 其實我想食菠菜架   但超市無   最靚都係得菜心苗   所以咪買囉   不過我都鍾意食嘅 ~
本來諗住今晚去平台跑步   點知好焗   唔跑啦   唔係暈咗無人知   同埋今晚都有兩機衫要熨   咪當做運動囉   不過今晚里奧大人又好好喎   話幫我熨   咁我實會比佢熨架   因為我都好想抖下呢 ~ 

沒有留言:

發佈留言