2011年5月29日星期日

黑椒牛仔骨 + 粟米蛋花湯 ( 29-MAY-2011 )







( 29-may-2011 sun )

今朝諗住番主日學   不過起身覺得條腰好痛   所以無番主日學   里奧大人都陪我瞓番喇 ~

諗住番唔到崇拜   點知里奧大人朋友 10 點 10 打黎話 on the way 教會   咁我都起身咯   難得佢番教會   點都要陪下佢嘅 ~

好在家姐之前買咗燒賣比我咋   咁我地就蒸燒賣做早餐   超級方便呀 ~




崇拜完畢就同埋朋友一齊去上海婆婆   食完就番屋企喇   我個頭好痛呀   唔知係咪因為起身太緊張呢   不過都應該係架喇 ~  

( 黃金四季豆 )

( 涼拌青瓜 )

( 擔擔麵 )

( 婆婆炒粗 )

( 酸辣雲吞 )






食完粒 Panadol 都仲有小小痛   瞓咗陣都好 d   之後同里奧大人一齊睇波   錄咗曼聯對巴塞   超好睇呀 ~

本來我一早解凍咗牛仔骨   但個頭真係仲痛   好唔想煮   放番入雪柜   之後問里奧大人想食乜   佢話車仔麵   咁我話我煮好過喇 ~

是日懶餐 - 黑椒牛仔骨 + 粟米蛋花湯

黑椒牛仔骨 - 就咁用黑椒醃咋   配菜都唔願煮呀 ~

粟米蛋花湯 - 無買菜   所以就粟米湯啦   加多罐粟米粒   啖啖粟米   超正呀 ~

里奧大人見我唔舒服   又知我想熨衫   所以當我洗碗嘅時候佢就行動喇   小病是福   無錯無錯 ~

之後同佢一齊睇電視   真係好耐無同佢一齊睇電視喇   真係唔駛出街都好開心呢 ~ 

沒有留言:

發佈留言