2011年5月21日星期六

Cheese Pizza ( 外賣 ) @ 屋企 ( 21-may-2011 )

炸雞 4 件香辣焗海鮮飯肉醬焗意粉環遊世界薄批 ( 大 )

( 21-may-2011 sat )


今朝要番工   早餐食炒米粉   乾到呢   趕時間真係唔好食炒米粉呀   好在今朝飲凍咖啡   可以食一啖飲一啖   唔係都好難啃呀 ~

菇場真係有嘢做喎   真係次次星期六都咁忙咁嘅   不過其實係應該係我好多時都留番 d 嘢星期六做呢   一個人悶嘛   個個朋友都 off   咁我咪做嘢打發時間囉 ~
放工約咗家姐一齊睇中醫   之後約埋里奧大人一齊 lunch   家姐又要換麥記嘅杯   所以我地三個人食兩份加大餐   超飽呀 ~






家姐無啦啦即興叫里奧大人姐夫打牌   估唔到佢又得閒喎   邪啦   約定反而唔到 ~
番到屋企   里奧大人就幫家姐煲中藥   佢熟手嘛   同埋我覺得佢煲得好過我呢 ~

5 點 20 分開始打牌   咁晚餐當然係外賣啦   又係 Cheese Pizza 喇   8 點幾開餐   食完再打過   打到 12 點 45 分   好攰呀   好在喺自己屋企啫 ~

沒有留言:

發佈留言