2011年5月17日星期二

沙爹王 @ 官塘 ( 17-may-2011 )

印度薄餅配咖哩汁 x 2 - 里奧大人真係超鍾意食呢個薄餅   不過事實又好好食嘅


豉椒炒蜆 - 今次 d 蜆好大隻   家姐話似花甲多 d 避風塘鮮魷皇子 - 上次食隻賴尿蝦好似有 d 霉   所以今次食下魷魚喇   超正呀脆蝦捧 - 呢個真係一般一般腐乳椒絲通菜 - 都算幾多腐乳醬架喇青檸柑梅蜜 - 里奧大人必飲   因為真係好醒胃囉

( 17-may-2011 tue )
尋晚我半夜三更去洗手間   個人更係濛濛瀧瀧架啦   里奧大人突然問我去男廁定女廁   我話下 ?!   佢又再問多次   我又話下 ?!?!  我都知佢應該發緊夢   所以我都無答佢   因為我其實都中下中下咁去洗手間 ~
今朝問番里奧大人尋晚係咪發緊夢   問我去男廁定女廁   佢自己都知道咁樣問過我   但佢又唔記得當時係同咩人一齊   點解會咁問囉 ~
早餐食麥記   如果佢無特價餐我唔會食架   因為我唔太鍾意食薯餅   覺得好漏咁呀 ~


番到菇場悶啦   8 卦又出咗 trip   無得無無聊聊傾廢話添 ~

L
unch time 到喇   食 lunch box   慳番 d ~ 
又終於等到放工喇   里奧大人今日同個客一齊 4 點半喺大陸走   所以佢好快番到黎香港呀   咁我放工佢就喺地鐵站到 join 我   一齊去沙爹王食嘢喇 ~
家姐買咗燒賣比我   所以佢都黎沙爹王坐陣   食小小嘢就番媽咪屋企食飯 lu ~
食完里奧大人就番屋企   我就番教會牧養課程喇 ~

沒有留言:

發佈留言