2011年5月16日星期一

魚香蝦球炒翠肉瓜 + 馬來喇沙米線 ( 16-may-2011 )




喺 Piago 買咗呢個係馬來西亞西瓜 ( $35 半個 )  其實我不嬲唔會買半個 pack 好果 d 生果架   因為唔知擺咗幾耐   不過第一眼見到呢半個西瓜覺得好靚   又起沙   所以買囉   估唔到真係好甜好多汁   如果次次買生果都咁好彩就好喇 ~


( 16-may-2011 mon )
今朝同里奧大人一齊去太興食早餐   好 relax 咁呀   同埋超飽囉 ~



菇場呀菇場   可唔可以唔好咁靜呀   靜到好恐怖呀   如果我同 8 卦 msn 呢   全菇場只係聽到我地兩個打 keyboard 嘅聲音咋 ~今朝實在太飽喇   所以我 1 點先食 lunch   就係麥皮大餐喇 ~終於放工喇   約咗里奧大人家姐喺地鐵站等   因為我有好多信呀   好多信仲係寄去舊地址   但其實我已經改哂喇喎   我好感恩   個業主好好人   將 d 信交哂比地產   再叫地產通知我地去攞呀 ~番到屋企都已經 6 點半喇   喺時候 ready 晚餐 lu ~是日懶餐 - 魚香蝦球炒翠肉瓜 + 馬來喇沙米線魚香蝦球炒翠肉瓜 - 上次無啦啦喺冰箱搵嘢   見到包急凍虎蝦仔 3-5-2011 到期   但我其實知佢存在   不過估唔到咁快到期啫   所以今晚炒埋佢喇 ~

馬來喇沙米線
- 呢包喇沙醬料係第一次見影子嘅時候   佢比我嘅手信黎架   下月到期   唔開唔得呢   不過雖然擺咗咁耐   都依然好香喎 ~ 
本來想去平台跑步架   不過又要熨衫   洗衫   拖地   加上隻腳又痛痛地   所以最後都係無去 lu ~家姐 10 點半打黎問我瞓未   原來佢想黎我屋企 print 嘢   好在里奧大人都未瞓   咁可以幫家姐整嘢呢 ~

沒有留言:

發佈留言