2011年5月18日星期三

麥當勞 @ 九龍城廣場 + 黑馬王子 ( 外賣 ) ( 18-may-2011 )






( 18-may-2011 wed )

今朝等過馬路嘅時候   見到要坐嘅巴士啱啱開走   咁我都轉搭地鐵 lu   反正今日超涼爽   仲覺得有 d 凍添呀 ~
好耐無食扒芝腿治   我覺得塊麵包細咗囉   不過算好架喇   無加到價 ~ 

無無聊聊等到 lunch 喇   同個同事一齊等 lift   但就係我到先嘅   佢無叫我呀   仲背對背添   人地以為我唔識   佢仲離奇   我入 lift 佢都唔望   繼續等佢自己果部 lift   不過我都唔鍾意呢個同事   所以我都無叫佢   天呀   可唔可以比個正常嘅同事我呀 ~
呢個同事個口好臭架   所以我叫佢做 " 渠王 "   咁我同 8 卦 msn 都無人知講邊個嘛   我最唔鍾意 "渠王" 就係佢好假   無人喺度嘅時候   同我講嘢黑口黑面   但有人呢   就笑哂口   咁佢咁樣做   我都咁樣對佢   所以我都覺得自己好假   但對住呢 d 人我又笑唔出囉 ~
我晏晝想食炒米粉   點知又無喎   但唔想食飯同意粉   好似好飽咁   所以買咗吉列豬扒泡菜拉麵   估唔到都好飽下 ~




今晚係最後一日番輔導   同埋今晚要考試   7 點半先開始   我今晚無都約大食表妹食飯   因為佢夜晚會同同學一齊食   我難得清靜呀 ~
行咗一陣   之後仲有大把時間   所以我去麥記食嘢喇   hea 到 7 點再行十蚊店   之後大食表妹 join 埋我一齊番學呢 ~
牧師派番之前做功課嘅成績   估唔到都有 23/30 & 24/30   我好開心架   因為我覺得其中一份成績應該會好差咁囉   無心機做嘛 ~
7 點半開始考試   8 點 15 分就對卷   之後可以放學 lu ~
難得功課成績唔錯   又難得今晚咁早放學   所以去金滿堂買糖水番屋企食   當慶祝咁啦   哈哈 ~ 

沒有留言:

發佈留言