2011年5月4日星期三

大家樂 @ 九龍城廣場 ( 4-may-2011 )

燒肉油雞飯套餐


( 4-may-2011 wed )

星期三喇   今朝早咗出門口   所以有半個鐘頭食早餐   超爽呀 ~ 

菇場無搞作   有 d 悶   所以沖咗杯花茶慢慢嘆   又可以比自己飲多 d 水   唔錯架 ~
有日有 lunch box   不過 d 意粉好乾呀   食得都幾辛苦   好在好味道咋   唔係仲慘 ~
等咗好耐先放工呢   今晚要番學   難得喺九龍城   所以我諗住去新三陽買紅豆糉   點知原來無架喎   我超鍾意食紅豆糭架   就咁無肉都好好味   綠豆糭都幾鍾意   不過都係無喎   所以就咁買咗 d 乾桂花同擔擔麵醬就算 lu ~
大食表妹話想去大家樂   因為想食燒肉喎   佢今晚居然同我講話佢學生好煩   講咗個半鐘頭都係講緊同一樣嘢   我問佢係咪好熟面口   咪同妳一樣囉   我話妳都唔慘啦   我咪仲慘   聽咗幾年   所以妳唔係好慘架喇   嘩   估唔到佢自己都覺得講同一樣嘢會好煩   但佢自己又係咁架喎   頂癮 ~
之前買咗 d 水種植物   細細盤易打理嘛   同埋覺得有 d 植物會令間屋有 d 生氣咁   希望佢地生生性性   唔好咁快玩完啦   唔係真係唔會再買架喇 ~


沒有留言:

發佈留言