2011年5月7日星期六

家樂小廚粥麵茶餐廳 @ 新都城 ( 7-may-2011 )

馬拉盞炒通菜鮮魷
京都骨

鮮蝦雲吞


( 7-may-2011 sat )

今朝食燒賣粉果   好耐無食   所以覺得好好味呀 ~

菇場有 d 嘢做   不過我做得好快   所以又係等放工呢 ~

晏晝約咗里奧大人同家姐出九龍城食嘢   今次又去泰北美食   家姐鍾意食佢地 d 冬蔭功湯河嘛   嘩   我地食到好飽丫   最後要打包番屋企 ~

牛丸冬蔭功河 ( 加辣 ) x 2木瓜沙律
串燒雞肉
拚盤




食完里奧大人就番屋企休息   我就陪家姐去旺角買衫喇 ~

行到差唔多 5 點半就搭車去將軍澳   因為約咗媽咪去食飯   點知里奧大人打黎話唔去   想今日做埋公司嘢   聽日可以抖抖   咁算啦   我地三母女一齊食嘢都好開心呢 ~

諗住去 Saizeriya   點知要等 40 張枱   母親節前夕真係度度都好多人呢   酒樓仲更加唔駛講   所以最後去隔離間茶餐廳食飯算喇   我地食完再去 Saizeriya 睇下   都仲未到我地嘅 number 呀   好彩真係無等啫 ~

之後陪家姐番屋企試衫   如果唔啱就拎去換   好彩佢件件都啱身啫   之後佢就車我地番屋企   咁就一日 lu 

沒有留言:

發佈留言