2012年3月22日星期四

( 22-mar-2012 to 24-mar-2012 )

( 22-mar-2012 thu )
今朝 8 點半起身   瞓多 d 希望個肚唔會痛   番工時無痛架噃   仲買咗腿治 + 咖啡番菇場食   不過其實無咩胃口   買定先咋   但差唔多 11 點就痛啦   好在有暖水袋   不過成日嘔就比較煩 d 囉 ~  

媽咪又氣速頭暈入院   令到我又擔心   所以個肚更痛喇 ~

晏晝瞓啦   瞓咗精神小小   不過都係唔舒服囉 ~

今晚唔探媽咪喇   放工即坐巴士番屋企   番到屋企第一時間沖熱水涼   超正呀   之後都係睇電視   不過無胃口食嘢 ~  

我叫里奧大人喺大陸食埋嘢先番香港   反正我又唔食   早 d 食好過呢 ~

等到 10 點半   都係覺得瞓床舒服 d   所以番房瞓 lu   不過都係心掛掛   佢差唔多 11 點半先番到屋企   我終於可以安心瞓覺啦 ~


( 23-mar-2012  0.5 S/L )

今朝都係瞓到 8 點半   又係買腿治 + 咖啡番菇場食   不過仍然係唔想食   因為個胃超勁痛呀 ~

忍到 lunch time 就同阿 head 請病假   即搭的士去睇醫生   之後就番屋企即沖涼即食藥即瞓覺喇   一瞓就瞓到 5 點半   但個肚仲有輕微唔舒服   所以又無探媽咪   繼續瞓   瞓到 8 點 ~   

家姐部電話又有問題   但里奧大人上咗大陸   今晚都好夜番   唯有放低部電話叫里奧大人 update   所以家姐探完媽咪就買嘢食黎我屋企食喇 ~

里奧大人又係 11 點幾先番到屋企   我都係見咗佢一眼   我就即番入房瞓喇 ~   


( 24-mar-2012 sat )

今朝 8 點 15 分起身   所以可以搭巴士   食埋早餐先番菇場   難得有胃口嘛 ~


嘩   忙到丫   搞到個人非常緊張   個肚又黎料啦 ~

仲諗住同里奧大人一齊食 tea   不過我最後都係要瞓覺   又探唔到媽咪喇   瞓到 8 點先起身 ~

之後個肚無痛喇   開始餓   所以叫里奧大人買雲吞麵 + 菜   隔咗個幾鐘   又開始餓   所以又叫里奧大人買魚柳包餐   一路睇電視一路食   真係好鬼嘆呀 


沒有留言:

發佈留言