2012年3月18日星期日

茶樹菇姬松茸豬骨湯 ( 18-mar-2012 )



( 18-mar-2012 sun )

今朝同里奧大人 9 點半就自己醒咗   所以都即刻梳洗出去食早餐   今次見早咗起身   所以去 Delifrance 食早餐喇 ~


食完番屋企沖涼 hea 陣就番教會   順便拎埋個電飯煲比教友整呢 ~

崇拜完畢我就去街市買餸   里奧大人就番屋企做嘢 ~

今日又好熱呀   番到屋企要開冷氣添呀   唔係熨衫會熱到暈囉 ~

家姐去元朗買狗糧   所以又買埋豬肉乾比我   上年一磅 $72   今年 $80   家姐話貴過澳門喎   佢又同埋我地一齊食 tea   食完上我屋企 update 電話   坐到 4 點半就番屋企 lu ~




里奧大人話今日應該做哂公司嘢   想出九龍城食泰國菜   不過我話難得咁早做哂   喺屋企抖下好過   同埋我又煲咗湯   下次先出啦 ~

諗住今晚煎豬扒   不過里奧大人話就咁飲湯加食湯渣已經夠飽   唔駛煎豬扒同煮飯喎 ~

是日懶餐 - 茶樹菇姬松茸豬骨湯

茶樹菇姬松茸豬骨湯
- 終於清哂 上年買嘅湯包 ~

食完飯洗完碗就睇電視   之後教友打黎話已經搞掂個電飯煲   但我沖咗涼   所以叫里奧大人去拎喇 ~

今晚里奧大人終於有時間睇番之前錄咗嘅電影   我就睇雜誌   佢坐喺隔離陪我   我已經覺得好開心架喇 ~

沒有留言:

發佈留言