2012年3月17日星期六

長洲半日遊 + 海港酒家 @ 將軍澳中心 ( 17-mar-2012 )

( 17-mar-2012 sat )

yoho   難得每月一次嘅 off   真係超級無敵振奮架 ~

當然要自然醒啦   同里奧大人差唔多 10 點半先起身   梳洗之後就去食早餐   食完就去照腰骨 x-ray   $320 搞掂   照完就番屋企沖涼   再出發去長洲呢 ~


搭 619 再轉 603 再坐船   好感恩車程船程都唔駛等   咁慳番唔小時間架 ~
 


今日好好天呀   超感恩   藍天白雲可以影下相嘛~
 
  

( 其實呢日係陽光普照   不過我影成咁 )







( 我發覺好多時都會影到鷹   但影果時又見唔到架噃 )



( 呢張算陽光普照喇啩 ^^ )

差唔多 2 點幾入到長洲   超熱呀   行咗陣再去食午餐   今次又去番蘇波記 ( $198 - 四餸 )   其實唔係唔想試另一間   之前試咗一間唔好食   真係唔想再試   因為長洲唔係成日黎   唔同喺屋企附近嘛 ~
 













藍妹啤酒 - 太熱喇   又唔想飲汽水   所以問里奧大人飲唔飲啤酒   佢 O 哂咀呀   咁早飲啤酒   仲要係我話飲添   不過唔凍嘅   所以要加冰


香辣蝦 - 原來係麻辣   好在唔太麻咋   花生送啤酒超正呀   d 蝦又挑埋腸   感覺乾淨好多囉


里奧大人問紅色果 d 係咩   ( 我覺得佢以為係紅棗囉 )   我話係泡椒啩   笑笑口話應該唔辣   叫佢試下   佢話我笑得衰呀   唔方好嘢   所以幾大都唔試   哈哈

鐵板煎蠔仔蛋 - 鐵板果然唔同   熱辣辣超正   同埋有唔小蠔呀   我點埋魚露一齊食   但 d 魚露超鹹呀


清蒸海上鮮 ( 黃立鯧 ) - 有兩樣魚   不過我揀黃立倉   因為媽咪成日蒸嘛   知道條魚款係點嘛   最怕脹卜卜又大條嘅魚


豉椒炒蟶子 - d 汁唔得惹味呀


最鍾意 226 ^^



食完周圍行   不過真係好熱囉   之後又食豆腐花   再周圍行影下相 ~
  
( 遮人合一   勁呀 )





芝麻糊豆腐花 ( 凍 ) - 無味嘅   不過勝在夠凍囉


大菜糕涼粉 ( 凍 ) - 呢個糖水又太甜   咁樣中和番無味嘅芝麻糊豆腐花


呢粒大菜糕好似松花皮蛋咁樣好靚呀   我覺得




但太陽實在太猛烈   出咗汗個人好攰   同埋好想入冷氣地方坐   所以又食棉花冰喇   上年食好似 $20   今年已經 $25 lu ~
 


( 又係 load 相先見到隻鷹 )


鷹呀


橫樑一點點黑色   其實係燕子巢黎架   不過我影唔到 ^^


成個海灘都佈滿垃圾   好恐怖


蕃石榴雪花冰 @ 花園雅座 ( $25 )

食完雪花冰反而有 d 眼瞓   可能飲咗啤酒   所以都係出去行下   本來我特登黎影下相架   不過突然有 d 頭痛   所以無咩 mood 再影   行多幾個圈買埋芝麻糕就走喇 ~


里奧大人家姐今日搬屋   所以約佢地食飯   原來佢地又約埋表哥同其他朋友一齊食   因為佢地幫手搬屋   食完就上佢屋企坐陣   佢又比咗豉油蠔油同按摩墊同其他嘢比我   加埋成 2 大袋嘢   所以我地坐到 10 點半就搭的士番屋企喇 ~

沒有留言:

發佈留言