2012年3月1日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 1-mar-2012 )

辣椒梅菜炒豬肉

蒸立魚
 


炒豆角


蓮藕瑤柱鱆魚湯

滷水乳鴿

Smoothies - Raspberry & Summer Berries

( 1-mar-2012 thu )

woo   今朝瞓到 7 點 45 分   都幾夠瞓咁啦 ~  

早餐食燒賣粉果   好耐無食 lu   因為呢間坐位好迫   所以次次一入去都好焗咁   但今朝都幾凍就無咩所謂呢 ~


番到菇場好忙呀   但忙到 10 點幾就忙完 lu   有嘢做個人反而好精神呀 ~

到 12 點都未餓   咁一早同 8 卦講一齊出去食   之後我話都係買嘢番菇場食   但未知食咩   佢話陪我食其他嘢   不過我話唔好喇   我唔餓   但佢餓嘛   所以同佢一齊買飯盒呢 ~



里奧大人上咗大陸   咁我就番媽咪屋企食飯喇   家姐有嘢搞   所以 8 點就走   我就陪多媽咪一陣   9 點就走喇   因為我想睇 on call 36 小時呀 ~

我每次番屋企都會睇下信箱有無信   好驚喜呀   因為收到老友表嘅明信片   好感動佢去親旅行都會記得我呢 ( 多謝表 33 ) ~  


今晚里奧大人 10 點先番到屋企   等佢沖埋涼   傾下計  睇陣電視   話咁快都 11 點半   要瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言