2012年3月25日星期日

板長壽司 @ 九龍灣 ( 25-mar-2012 )















 ( 25-mar-2012 sun )

今朝瞓到 10 點半   我同里奧大人講話唔想番教會呀   想抖下 ~

海景食早餐啦   做到月尾咋   之後搬去九龍城   不過我唔會為咗食你份早餐去九龍城囉   食完就番屋企   洗咗一機衫就開始 hea 喇 ~


里奧大人幫家姐 update 咗部電話   所以家姐去探媽咪   之後就同我地去 kfc 食 lunch 喇   因為想試避風塘脆辣雞呀 ~

避風塘脆辣雞餐 - 完全唔掂   唔好話避風塘風味   連一 d 辣都無啦   但家姐話鰂魚涌果間好正   d 雞肉都好入味   但淘大呢間真係 .. ..


食完 tea   各自歸家 ~

差唔多 5 點半就出發買嘢比媽咪   之後家姐就車埋我地去醫院探媽咪 lu ~

坐到 7 點半就走喇   家姐屋企附近爆水管   所以上黎我屋企沖涼   我就落去板長等位 ~

家姐食完就番屋企   我同里奧大人就行陣商場   因為要消化下呀 ~

沒有留言:

發佈留言