2012年3月20日星期二

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 20-mar-2012 )


酸薑皮蛋蕎頭 

蠔油雞翼


酸梅麵豉蒸黃立鯧


煎腐皮卷 / 蝦卷


海蜇燻蹄 @ 得龍


燒排骨 @ 明星


炒油麥菜


節瓜瑤柱瘦肉湯

( 20-mar-2012 tue )

嘩   真係唔知點解超級攰   所以今朝都係 8 點先起身呀   不過仲想瞓囉 ~

早餐食燒賣粉果 + 咖啡   飲咗咖啡都好似唔多精神咁嘅 ~




菇場好忙呀   咁都好  唔係仲悶 ~

Lunch 食 k + 朱古力奶   次次食完都好鬼凍   但熱奶送 k 好難頂   林哂嘅 k 係超級難食架 ~

呵呵   又好忙喎   所以好快就放工   星期四同五家姐唔得閒   咁家姐又買咗雪糕比我   所以今日就番媽咪屋企食飯喇   不過無同媽咪講   諗住比驚喜佢   因為我次次放工打比佢   問佢食咩餸   佢都以為我番黎食   但估唔到今次家姐同咗媽咪講囉 ~

我又唔知媽咪原來知我番去食   所以佢特登買咗條魚   但我都買咗海蜇燻蹄同燒排骨加餸呢   同埋因為好餓   所以買咗包雞蛋餅醫肚   脆卜卜好好味呀 ~



同家姐 9 點先走   里奧大人就啱啱先放工   佢番到屋企附近嘅茶餐廳食叉燒蛋炒飯   我話平時又叫我唔煮飯   依家又走去食飯   佢即刻話係小飯   我話都係飯丫   咁平時又話唔鍾意食飯   佢都唔夠我講啦   即係平時成日話飽   其實係唔鍾意食囉   衰格 ~
   

沒有留言:

發佈留言