2012年3月8日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 8-mar-2012 )

陳皮蒸泥掹



美極煎蝦碌

燒排骨 @ 得龍

乳鴿




炒菜心


粉葛江瑤柱蠔豉瘦肉湯


韓國士多啤梨

芒果


我同家姐都好鍾意食呢隻熊仔糖   因為超煙韌   今次超級抵   萬寧原價 $13.9/包   今日特價 $9.9/包   買第 2 包仲有 88 折   咁家姐又要儲印花   所以買夠 8 包   就算唔儲印花都起碼要買 6 包   因為實在太抵喇 

( 8-mar-2012 thu )

嘩   依家仲係咁潮濕   瞓極都好攰   所以呢排 10 點 45 分左右就瞓喇   瞓多 d 應該心理上無咁攰咁呢 ~

早餐超想食餐蛋治   好耐無食嘛   突然覺得好好味 ~ 



菇場超忙呀   忙到 lunch time   今日又 special k + 朱古力奶呀 ~

woo   又係好忙啦   忙到放工都仲未忙完   不過唔理 lu   做埋 d urgent 就走   其他就留番聽日做呢 ~

雖然里奧大人今日唔駛上大陸   不過我都照番媽咪屋企食飯   反正佢又唔知幾點放工   但我都唔想煮啦   成日食咁小好煩呀 ~


坐到 8 點 45 分就同家姐一齊走喇   又落毛毛雨   覺得凍添呀 ~

番到屋企見到里奧大人食排骨炒麵   真係丫   又食得哂喎   但又唔見食得哂我煮嘅嘢   衰格   我依家一見到佢食哂自己買嘅嘢   我反而唔開心   會諗起佢成日食唔哂我煮嘅嘢   其實真係唔鬼想煮   不過佢一日三餐都食味精又好似好慘咁   同埋佢唔食   我都要食家嘛   應該咁   飯我照煮   但只留好小好小份量比佢   到時唔好同我講話唔夠食   因為係佢自己攞黎衰呢 ~
  

沒有留言:

發佈留言