2012年3月12日星期一

梅菜蒸鯇魚 + 金銀蛋菠菜 + 勁薑蕃薯糖水 ( 12-mar-2012 )



( 12-mar-2012 mon )

星期一喇   天氣好在無咁潮濕   不過仲係凍呢 ~


早餐食餐蛋漢堡包 + 拉茶   下次叫佢地烘燶小小個包先   脆脆地好味 d ~



菇場呀   靜到呢   做咗咁耐都好唔慣咁靜囉 ~

晏晝又食 special k   但今次飲藍莓乳酪   都 ok 夾   同埋覺得乳酪有益過朱古力奶咁   仲無咁肥添呢 ~




放工去街市買餸   落雨濕濕行街市真係最憎   不過我想買冬瓜   覺得街市平 d   唔係唔去街市呀 ~ 


番到屋企即煲冬瓜袪濕水   袪濕料喺藥房執   $15/包   媽咪話佢買 $5 咋   但我唔信囉   依家邊度仲有 $5 料買喎 ~

煲緊冬瓜水同時就浸菜同梅菜   再開機洗衫   之後就可以抖陣喇   今晚無煮飯呀   就咁食餸 + 蕃薯糖水   如果食飯就肯定食唔落蕃薯糖水呢 ~

是日懶餐 -
梅菜蒸鯇魚 + 金銀蛋菠菜 + 勁薑蕃薯糖水

梅菜蒸鯇魚
- 又係特登蒸魚比里奧大人食架 ~

金銀蛋菠菜 - 估唔到街市唔係好多檔有菠菜賣   但我之前買咗 2 隻皮蛋同 2 隻鹹蛋   所以點都要整囉   驚壞嘛   不過最後都係壞咗每樣一隻 ~  

勁薑蕃薯糖水 - 上星期買架   不過無時間煮   襯今晚有 mood 煮就煮埋佢啦   但煮咗 4 個   仲有 4 個   我今次用 2 粒黑糖薑茶再加半舊薑   里奧大人話好辣   但我又真係一 d 都唔覺辣喎   佢都唔知係咪心理作用   下次明明勁薑都話無用薑   睇佢會唔會話辣先 ~

沒有留言:

發佈留言