2012年3月31日星期六

Sky Bar @ 朗豪坊 ( 旺角) ( 31-mar-2012 )

白酒 ( 唔記得咩牌字 ) - 好飲噃   因為唔似酒  哈哈


銀鱈魚大蝦薯條 - d 份量 "多" 到呢


安格斯牛扒薯仔 - ok 啦  


黑豚肉配蘋果醬 - 痴住骨嘅肉好似生生地


黑松露野菌意粉 - 呢個最正啦   好濃味   同埋好多料


芒果拿破崙 @ 龍島 - 完全得一個甜字   搵粒芒果都難   食完好鬼漏





( 31-mar-2012 sat )

又係 8 點起身   所以就要縮短食早餐時間喇 ~



阿 head 同老闆唔喺度   我可以全日網上行   free 爆呀 ~

放工即走啦   因為要幫家姐買靚菜   所以我都買埋聽日煲湯料   唔駛又行多次我最憎嘅街市   點幾鐘去到   其實無咩人   我見到得 2 個人行咋   因為好多檔都休息   魚檔唔開就最好   唔駛濕立立   最緊要係唔駛同人迫 ~ 


買完餸番屋企就 hea 陣   等埋家姐黎到就出去茶餐廳食 tea 喇 ~

吉列魚柳拚薯條



牛扒拚薯條

酥皮蛋撻

味菜牛柳絲伊麵

今晚同
菜菜仔 慶祝生日   所以約埋朋友 meme 一齊出去朗豪坊食飯喇 ~

我同里奧大人早 d 出去行陣   佢話去電腦中心買機袋比我   不過我話唔要喇   成 $300 又唔係靚   又裝唔到 spare 電   咁同我原裝袋無分別   其實之前喺 Log-on 睇中咗個真皮套   不過差唔多 $800   但又係裝唔到 spare 電   又係唔要得   咁都好   可以慳番筆 ~

7 點去到朗豪坊   我地 book 咗 7 點半   我話行陣先   點知太多人   令到我好唔想行   有 d 掹   諗住直接去餐廳坐   咁啱 meme 打黎   所以就一齊去買生日蛋糕仔先上去囉   而菜菜仔兩公婆差唔多 8 點就到喇 ~ 

間餐廳好有情調架   但樓下餐廳搵人唱 live 囉   有佢聲無我聲啦   所以要好大聲先傾到計囉 ~ 

食到尾聲   菜菜仔話想叫甜品   里奧大人好醒水叫人拎蛋糕出黎   佢好驚訝呀   估唔到嘛 ~

呢餐加埋切餅費 $50   埋單 $ 1250   我覺得唔值   又唔係好食   又嘈喎   根本好難傾計 ~

食完都差唔多 10 點   我地都各自歸家喇   同里奧大人坐小巴番屋企   都係果句啦   超勁快呀 ~

沒有留言:

發佈留言