2012年3月4日星期日

北京韭菜餃子 + 韓式便當 + 愛爾蘭瘋薯 + 肉燥飯團 ( 外賣 ) @ 家姐屋企 ( 4-mar-2012 )

北京韭菜餃子


肉燥飯團 ( 紫米 / 糙米 / 皇帝菜 / 肉鬆 / 肉燥 ) @ 西龍傳香飯團




蒜香煙肉芝士瘋薯 @ 愛爾蘭瘋薯


韓式便當 @ 韓賞味蕭邦監製


我叫 b 仔




我叫麥包


( 4-mar-2012 sun )

10 點 20 分起身   沖埋涼先出去食早餐   諗住番教會   點知食完早餐都番唔切 lu ~


番到屋企就 hea 下   之後洗衫熨衫   好在有抽濕機   唔係呢個星期都唔洗得衫咯 ~

晏晝問里奧大人想出去 relax 食 tea 定喺屋企食番尋晚 d 嘢   佢話想出街食喎   咁我唯有留番聽日做 lunch box 啦 ~



里奧大人今晚約咗朋友食飯   本來我都約咗媽咪同家姐去龍皇食飯   點知媽咪唔舒服   所以唔去 lu ~

家姐去媽咪屋企坐陣   之後問我想去邊   我話無咩地方想去   但唔想喺九龍灣食嘢囉   所以佢車埋我去新都城   我話星期日周圍都多人   買嘢食去佢屋企食仲好 ~

差唔多 9 點就走啦   家姐車我番屋企   估唔到里奧大人又差唔多到九龍灣   咁順便等埋我番屋企喇 ~
 

沒有留言:

發佈留言